(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKLI BAHÇEMİN SAKLI DÜŞLERİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKLI BAHÇEMİN SAKLI DÜŞLERİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair içinde bulunduğu zamandan ve mekandan gözlemlediklerini taşıyor şiire..Us'unda somutlaşan olayların ve durumların bilinç ötesindeki görüntülerinden hareketle başka şeyleri anımsıyor. Şiirde müthiş bir mantık kurgusu var. kutluyorum
yüreğinize sağlık efendim çok mükemmel harika anlam ve mana bakımından çiçek tarlası sevda kokulu dizelerinizi kutlar seslendirme fon müzük fvkalede hoş olmuş.saygılarımla
tek bir söz.....BRAVOOOOOOO....ablammmm muhteşem dizeler ve muhteşem yorumunla buyük keyf verdin yüreğine sağlık kalemin hiç susmasın ablam seni okumak ayrı bir tat. kalben sevgilerimi kır çiçeklerimle bıraktım sayfana şiirli günler diliyorum saygılarımla..
yüreğin var olsun şaire... bana aşina olan kelimeleri şiirinizde bulmak ne güzel.... harika dizelerdi... buram buram aşk ve özlem....vede sitem.... şiiri ve şaireyi kutlarım... selam ve saygılarımla....
Sanki bana okumuşsunuz bu şiiri özel...Bütün Canan'lar Cano demekki...Öyle güzel çağlamışki dizeleriniz,deldi geçti....Yüreğinize sağlık...Sevgilerimle....
Yasaksız sevgilerin yüreğimzide binbir çeşit gül açtırması dileklerimle arkadalım. bu sevgi ki insan sevgisi olsun öncelikle. Devamı gelecektir zaten. Sevgiyle kalınız.
okurken aynı zamanda birkaç defa dinledim gözlerimi kapatarak şiiri yaşadım sizi anladım duygularınızı yaşadım desem çok daha doğru olur böylesi duygulu yürek hiç susmasın yazan kalem daim olsun hanımefendi istanbuldan kucak dolusu selam ve saygılarımı bıraktım sayfanıza lütfen kabul buyurunuz.
varsın olması vuslat
aşk olsunda
ben de efkarlıyım
hem de her gün
yarden uzakta