(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir dağlardan, bir denizden söyler dururum Şimdi uçuveresim geldi Masallardaki gibi O peri çıkıverse sisler içinden Sihirli değneğini oynatıverse Ya da gökten üç elma düşse Ahhh o masallar
Tebrik ederim Fikret bey,gönlünüze kaleminize sağlık.Yine çok güzel bir şiirdi kaleminizden dökülen dizeler.Teşekkürler...Selam ve saygılarımla .
Bir gün geleceğim Bey Dağları yine beni selamlayacak Akdeniz´in mavileri gülecek…
Biz seni o dağların zirvesinde görmeye hep alıştık sevgili Fikret şiirlerin bayrağını dikiver bu kez gittiğinde beydağlarının zirvesine yüreğine sağlık dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
"Bir gün geleceğim Bey Dağları yine beni selamlayacak Akdeniz´in mavileri gülecek… " içinizdeki büyük özlemi dizelere çok güzel aktarmışsınız. umarım bu isteğiniz hemen gerçekleşir.
size akdenizin ve beydağlarının selamı getirdim...
özlemle beklediklerini fısıldadılar kulağıma...
her mevsimden kendinde birşeyler taşıyan ben , bu şiiri tam yüreğimde hissettim, acaba neden ki ... çok güzeldi hem şiiriniz hem de toroslar ve beydağları ...
tepelerindeki göz kamaştırıcı güzellikleri söylemeden edemeyueceğim...
zamanın ucundan bir yakalayabilsek.peki ya şuan da elimizdeki zamanı kaçmadan yakaladık mı acaba.onu sım sıkı kavramalı.ahhh bu dizeler insana destan yazdırır ya.sevgimle.
dilerim ki can dostum dağların doruklarındaki rüzgar alıp da götürür yüreğin sesini dilediğiniz yere... ve bunca sancılı evren bırakır da özlemi dağ ardına yeter ki sağ olun dedirtip avcundaki hiçten medet ummadan bir eder dostları an be an...
Dağlardan gelen esinti,şiirinizle...Özgürlükle.bir dağ maslı güzelliğinde. Sevgierimle,zerre.Dağları bu kadar sevmeniz ne güzel.Sanki çam kokuları oluyor şiirlerinizde.
Rüzgar kokularını taşır Bir yanda mavi, bir yanda yeşil Çığlık çığlık haykırır Sanki bir tablo...Güneş güler kahkahayla Maviler çağırır durmadan Serin sular… o şahane atmosfer Doyumsuzdur Akdeniz
Zamanı yakalayıp yıldız tozu içinde kaybolmak ne hoş ola.... Yüreğinize sağlık efem. Teşekkürler bu satte bu dizeler beni aldı götürdü zamanın merdivenlerinde yukarı doğru...
Bir dağlardan, bir denizden söyler dururum Şimdi uçuveresim geldi Masallardaki gibi O peri çıkıverse sisler içinden Sihirli değneğini oynatıverse Ya da gökten üç elma düşse Ahhh o masallar
Ahh ahh..! Özlem dolu yüregimi hüzünlendirdi dizeleriniz sevgili gurbet dostum, Kutluyorum harika siirini, Saygi ve sevgilerimle...
"Bir dağlardan, bir denizden söyler dururum Şimdi uçuveresim geldi Masallardaki gibi O peri çıkıverse sisler içinden Sihirli değneğini oynatıverse Ya da gökten üç elma düşse Ahhh o masallar"
yüreğine sağlık....
tebrikler.... saygımla....