(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zevkin ardından, ondan geriye, İçinde zehirden bir tadı kalır. Sarhoşluk içinde duymasan bile, Rûhuna, günahın feryadı kalır.
Aynalardan kaçış, hangi vakte dek? Gelecek bir zaman, gerçekten gerçek, İnsandan geriye, insanın bir tek; İnsan diye yalnız bir adı kalır.
mükemmel idi! vicdanla baş başa kalmak mesele! ama günümüzde insanlar vicdanın sesinden kaçıyorlar, hâl böyle olunca da .... Allah muhafaza! Allah bizi doğru yoldan ayırmasın inşaAllah. şu fâni hayatta uykuya dalanlardan değil; düşten uyananlardan oluruz inşaAllah. Selam ve dua ile..
Her zevkin ardından, ondan geriye, İçinde zehirden bir tadı kalır. Sarhoşluk içinde duymasan bile, Rûhuna, günahın feryadı kalır. eyvAllah hani derler ya kalpteki huzursuzluğun sebebi günahlardır.ne güzel anlamıiş ve anlatmışsınızAllah razı olsun
Aynalardan kaçış, hangi vakte dek? Gelecek bir zaman, gerçekten gerçek, İnsandan geriye, insanın bir tek; İnsan diye yalnız bir adı kalır. eyv:Alla ömür geçiyorgençlik de..hani yüüzmüzdeki değişkleri görmemek için aynaya ne kadr uzaktan bakarsak bakalım bi sene de insandan çok şey gidiyor.
Şeriat zahire hükmetse de aslolan bâtındır ya!... Ve devran dönünce nimet görünen şey bir felaket olur da çıkar ya!.... Neyse ki; Hz. Peygamber'den sonra ki bir vakitte yaratılmışız da teşrifinin şerefine gözümüz insan gözü, ağzımız insan ağzı, yüzümüz insan yüzü!... O'na inen kitapta evvelkilerin de hâli anlatılmakta... Ve âkıbetleri... Öncekilerin yapıp ettikleri, bugünkülerin yapıp ettiklerine benzer... Ve sîretlerin (âkıbetlerin) benzerliği ile beraber neyse ki sûretler benzer değil... Ya da bize göre öyle!... Görünüşe göre...
İnsandan geriye kalacak onca şey varken insana yalnız ismen (ve cismen) insan adı (ve şekli)'nın kalması nimetten ziyâde ne müthiş bir felakettir... Ve işin hesabı ne de çetindir!...
Allah hesabımızı, kitabımızı kolaylaştırsın... Zâhir ile beraber bâtınımızı insan eylesin...
İçinde zehirden bir tadı kalır.
Sarhoşluk içinde duymasan bile,
Rûhuna, günahın feryadı kalır.
Aynalardan kaçış, hangi vakte dek?
Gelecek bir zaman, gerçekten gerçek,
İnsandan geriye, insanın bir tek;
İnsan diye yalnız bir adı kalır.
mükemmel idi!
vicdanla baş başa kalmak mesele! ama günümüzde insanlar vicdanın sesinden kaçıyorlar,
hâl böyle olunca da .... Allah muhafaza!
Allah bizi doğru yoldan ayırmasın inşaAllah.
şu fâni hayatta uykuya dalanlardan değil; düşten uyananlardan oluruz inşaAllah.
Selam ve dua ile..