Doğduğu an sancılı bir ömrün Gölgesi düşecekti Çığlıkların aksi sedası yüzüne
Çapraz sorgular arasında büyüyen Kimliksiz bir yaşam Göz alan pembe rengine inat Soluk bir siyahla yazılacaktı adı
Kader dedikçe insan İnanacaktı el yazması yazgısına O, zamana nakış nakış hayallerini işlese de Ebemkuşağının yedi rengini İğne deliği umutlarından geçirse de Kaderi bir mıhla çizilecekti alnına
Alın ortası fay hattı Göçük altı aşk Dokunmak ona yasak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Er kişi niyetine! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Er kişi niyetine! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sobelendikçe (k)adı(n) Soy/(k)adına hükmünü Müebbet olarak biçecekti
Yüzü hüzne Hüzün yüzüne çizilmişti bir kere
Kadin
Emanet soyadin...
Tüm dünya tarihi kadinin ezilmisligiyle dolu, insallah bu banazlik bitecek ve Annemize verdigimiz degeri tüm kadinlara vermeyi bilecegiz. Harikaydi usta kalemden. Tebrikler Leyla hanim.
Soyunu çoğalacak kendini er sanan kişi! Hüküm sende Sen de sonunda “er kişi niyetine” Boyun eğersin asıl hüküm yerine! ************************** kadının yüreğinde öldüğünde erkek merasim gerekmiyor o sevgi yüreği er kişi niyetine deyip atıyor bir boşluğa gömüyor onu. bir daha ya düşer hatıralara ya düşmez...
döngü bu ama yinede bir kadının yüreğinde yaşamak en büyük bahtıyarlık... güzeldi kardeşim... ben hüzünlü yerlerini alıp gidiyorum sevgi ve saygılar...
"Çapraz sorgular arasında büyüyen Kimliksiz bir yaşam"
Kimliğimiz olsaydı; "Benim adım (K)adın" değil, Benim adım Senin Adın...! Yüreğine sağlık. Harika işlenmiş bir şiir okudum. Saygılarımla Afedersi unutmuşum puan vermeyi. Gönül hanemden bir beş puan sizin.
Sulalesi tarafından 5/11/2009 5:02:58 PM zamanında düzenlenmiştir.