(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay karanlık gecelerime//Baki Ceylan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay karanlık gecelerime//Baki Ceylan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gerçekle/hayal,doğruyla/yalan yarımla/bütün,ölümle/yaşam aşk tam orta yerinde
güneşin benim yıldızların bende hadi uç gel omuzum seni beklemede
Tümüyle mükemmeldi yine. Final vurgundu belirtmeden geçemiyeceğim. Özlemin sesi öyle yoğundu ki. Yüreğinize vuslat baharları doğsun. Başarılı eserinizi kutlarım.Selam ve saygılarımla.
güneşin benim yıldızların bende hadi uç gel omuzum seni beklemede
gel sevgili yeter bekletme beni, gel ki tutuver ellerimi, seni sensiz yaşamak mıdır sevgi, özlemin içimi kor etmeden gel, gözlerimde yaş kurumadan gel,
bu dizelerden benim gönül telimden dökülenler, umarım gelir beklenen, güzeldi, tebrikler.
umudlar tükendiğinde gökyüzünde yeni güneşler doğar önemli olan isteye bilmek görebilmek değilmi şairim..tşk güzel gönül dizelerin için..sevgiyle kal..
Merhaba sevgili Bahi Bey...Şiir arkadaşım, şair arkadaşım....Öncelikle yorumlarında beni onore eden kelimelerin için çok teşekkür ediyorum...Her zaman mutlu olmuşumdur....
Şiir....Ay karanlık gecelerime....Ben başlığına binlerce sözcük ekleyebilirim..O kadar anlamlı ki....Bazen ay karanlık bazen güneş bile karanlık olmazmı...Ama mutlaka ikiside doğacak..Bildiğim doğrulardan biri bu....ve dilerim öyle olsun....Baharlar doğsun.....Sevgi ve selamlarımla..
gerçekle hayal doğruyla yalan yarımla bütün ölümle yaşam aşk ======================== Aşk ulaşılamayan bir merih yıldızı gibiydi.... Her gece gökyüzünde ışığıyla sevinirdi.... Tebrikler ...
yarımla/bütün,ölümle/yaşam
aşk
tam orta yerinde
evet, tam orta yerinde