(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşlanıyorum! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşlanıyorum! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında pek çoğumuzun endişeleri bunlar, hepimiz bu telaşın içindeyiz ve korkularımız aynı güzergahta... Ama ne yazık ki tıkanma noktamız da aynı, bu yol öyle ne ortası ne başı ne sonu yok ya da varda neresi belli değil... Tebrikler yüreğe.
En güzel dil anneye yalvarıştan geçer. En masum haliyle yüreğinin hayat geçişidir sözün merasimi... Yalın dille anlatım güçlü dizeler. Tebrikler. Esen kalın. Şiirle...
Şair kardeşimi bu güzel dizeleri için kutluyorum, içten ve samimi yazmışsınız lakin bu kadar karamsarlığa ve hüzünlenmeye bakmamak lazım yüce Allah herşey için kolaylık verir ancak onun dediği olur, dizelerin güzeldi tebrikler ve selamlar.
Sorumluluk sahibi bir annenin duygularını çok güzel yansıtmışsınız. "Anadolu" ve "Geleceğe Miras" adlı şiirlerinizi de 'Seçme Şiirler Defterime' kaydettim. Teşekkür ederim. İnsan ne kadar yaşasa, yaşlansa da yine de bir şeyleri yapamamanın, bir şeylere yetişememenin sancısını ve sizin deyişinizle "yaşanmışlığın ve yaşanmamışlığın hüznünü" hep taşıyacak içinde.
tebrik ederim şiiri ve uğur böcüğümü.. selam ile..