bu sevdanın mahremiyetine, bir tek gözlerimiz tanık… vakit yüzleşme vaktidir; sen davalı, ben sanık…
elemin ölüme beş kalırken, umudun ömrü es geçtiği, ikinci el hayatlardan çıktım yola… dahası ; nemli otogar yalnızlıkları yaşadım… hiçbir mola sonrası çıkmadı, yere batası canım… ve hiçbir alın yazısında mükerrer geçmedi, anamın ak sütü kadar helal yanım… şimdi , hoyrat sancılar bölmekte rüyalarımı, içimde tütsülenmiş bir acının buğusunu duyuyorum
uyuyorsun… zemheri yorgunu saçların… ki mart ertesinin arsız şehveti ve bir nisan kasveti dudakların… gözlerini perdeleyen düş, tenimde mesken kışın kaderi… bilmiyorsun; sen uyuyorsun… ben, an be an yoksunluğuna büyüyorum…
bin zifirle susturuyor gözlerin kehribar rengi gülüşleri… ki gözlerin mavzer, bakışların yaylım ateşi… yalvarırım bakma… bakma! an be an feri çekiliyor göz bebeklerimin, flu bir şiirin ıssız menzilinde ölüyorum…
bilirim, düşmandır gözlerime bu deli mavi aydınlık; ömrümün yazısı puslu bir alacakaranlık…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
alacakaranlık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
alacakaranlık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alacakaranlık :) Ayşe abla bunun Yeniayını, Tutulmasını ve Şafak Vaktinide bekliyorum. Eminim sen yazarsın. Neyse... Susamışsa sevdiğin kanına hiç düşünmeden ver boynunu ona...
bin zifirle susturuyor gözlerin kehribar rengi gülüşleri… ki gözlerin mavzer, bakışların yaylım ateşi… yalvarırım bakma… bakma! an be an feri çekiliyor göz bebeklerimin, flu bir şiirin ıssız menzilinde ölüyorum…
Şiirin en vurucu yeridir... içindeki duygu ile kim bilir kaç şiir yol alır ?
elemin ölüme beş kalırken, umudun ömrü es geçtiği, ikinci el hayatlardan çıktım yola… dahası ; nemli otogar yalnızlıkları yaşadım… hiçbir mola sonrası çıkmadı, yere batası canım… ve hiçbir alın yazısında mükerrer geçmedi, anamın ak sütü kadar helal yanım… şimdi , hoyrat sancılar bölmekte rüyalarımı, içimde tütsülenmiş bir acının buğusunu duyuyorum
Sözümün Sesi kesildi... Mükemmel bir anlatım mükemmel bir eser.... Bu duygulara sahib yüreği yüreğe sahip şahsı kutlarım.. Kelimelerin birbirlerini kovaladığı mükemmel bir eser. Nacizane tebriklerimi kabul buyurunuz.... Saygılarımla... İsmail Yılmaz....
elemin ölüme beş kalırken, umudun ömrü es geçtiği, ikinci el hayatlardan çıktım yola… dahası ; nemli otogar yalnızlıkları yaşadım… hiçbir mola sonrası çıkmadı, yere batası canım… ve hiçbir alın yazısında mükerrer geçmedi, anamın ak sütü kadar helal yanım… şimdi , hoyrat sancılar bölmekte rüyalarımı, içimde tütsülenmiş bir acının buğusunu duyuyorum *********************************************************** Kör kurşunlara gelesi.. Vurulsun diyorum. Ki rahatlayayım... Tüm olumsuzlukların acısından.. Yok , yok başka çârem...
Dedirtti bana , şiiriniz... Çok çok güzel bir şiirdi. Anlam yüklü, Duygulu, Düşündürücü.! Sevgim ve takdirlerimi bırakıyorum...
sevgili sevinç inal.öncelikle size teşekkür ediyorum.daha önceki seslendirmelerde övgü olan değerlendirmelerinizi okudum.buda sizin objektif olarak değerlendirme yaptığınız konusunda kuşkuya yer vermiyor.eleştiriyi okuduktan sonra tekrar dinledim.doğrusu bişey algılayamadım.aynı zamanda bir not düşeyim.bu şiir yayında canlı okuma sırasında yapılmış bir çalışmadır.provasız yorumdur.
NOT:Yinede eleştirilere açık olduğumu belirterek size özellikle teşekkür ederek,dikkate alacağımı belirtmek isterim.
bin zifirle susturuyor gözlerin kehribar rengi gülüşleri… ki gözlerin mavzer, bakışların yaylım ateşi… yalvarırım bakma… bakma! an be an feri çekiliyor göz bebeklerimin, flu bir şiirin ıssız menzilinde ölüyorum…
bilirim, düşmandır gözlerime bu deli mavi aydınlık; ömrümün yazısı puslu bir alacakaranlık…
GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK TEBRIKLER.. SAYGILAR SLM;LAR EFENDIM
drakulanın vahşi tarafı bilinir,bir aşk ve bir sususzluktan suçlu olduğu tarafı ,ve sevdiğinin aşkına susamışlığı göz ardı edilir canavarlığına, kan emmenin can almak olduğunun habersizliğinde.her susamışlığı sevdasının aşkına doyurur.biri vahşet santıkça,diğeri aşk sanar.yudumladığını. biri kanadıkça diğeri kanar doya doya.
bir kadın böyle şiir yazar. bir kadın böyle doyar, bir kadın böyle ağlar. sıradan olmaktan uzakta...
bu gece şanslıyım ard arda iyi şiirler okudum..bu şiirde duygusu ve anlatımıyla ve tabiki mustafa hocamın yorumuyla daha da anlam kazanmış önemli bir çalışma...ayşegülün hep özel ve sağlam bir kalemi olduğunu biliyorum.. bu anlamda şaşkınlık değil sadece tebrikler demek isterim..