Keder/sizdiniz gözlerinizden öpsem b/elasız bir bakışla süzülen güne yasaksız bir düşün büyütecinde yansıyan ruhunuzdu sahiplendiğim…
tut b/elimi tut biraz bir d/ansın betimlemesiz sürecinde y/aksın gitsin gecenin gizi k/sarıl dizelerin sesine konuş biraz…
çokluğu öğret h/az kalanlarıma kusursuz bir resim çiz hayata elemsiz bir şarkı söyle t/gözlerime sılalı bekleyişler s/ele düşmeden…
dizilmeden haziran kuşları uç d/erişmeden yazın sıcağı serinlet biraz hani özlem dedin ya bende çok ondan s/al sende kuşlarını haber ilet biraz…
kuş evlerin kederi bahara yazlanır tarumar bir söz geldi içreme zaman dedin de saçlarım kadar say say geçmiyor takvimde günler…
eski bir fotoğraf gönder zannedeyim zaman az kırık bir gitar teli hüzün çal çal bitmez bekleyişlerde notalar…
hadi rüyalarıma gir biraz yoksulluk kötü şey katık ettim şiire hüznü doymadan kalkıp gitti günün öğünü…
delişmendiniz güneş ışıkları kadar y/aktıkça bir mevsimsiz rüzgar iliklerime işlediniz konuş biraz sızılarım merhemsiz k/al az biraz…
anca rüyalarda gelir g/sözlerin hapis kaldı baharda tomurcuklar masum bir mum k/yanar sarı sevişli eksikliğimi yansıtarak damlar tut hadi ellerimden tut gel bu yaz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y/AZ GEL BİRAZ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y/AZ GEL BİRAZ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neslihan hanım Zevkle Tekrar Tekrar Okuyacağım bir şiir Anlatım ve akıcılık harika Bir rüya aleminde hissettim bir an kendimi Takdire şayan bir şiir olmuş Muhabbetle kalın Sizi ayakta alkışlıyorum......
Usta yüreği kutladım.
Saygılarımla