(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zor anlar bunlar hani düşer gibi rüzgarın koynundan bir kuru yaprak zor anlar cancağızım
gemiler ufka tutunup gittiler içinde sevdiğim kadın ağlıyordu kamaralar kör ve sağır bir kaç martı susmuş sadece öyle dedi bulutlar yanılıyorlar martılar aşka kuzgun olur der ortaköy’de uykusuz bir deli saat on ikiyi bir geçeli ufka tutundu gemi .... Zor anlar hakikaten, şiire düşen kelimeler şiiri ayrıcalıklı yapmış. Günün şiiride olabilirdi bir böcek almış.Benim seçkilerimde.Tebrikler. Selam ve saygılarımla.
tam geceme noktayı koyacakken... geceme düştü şiir...aldığım hazzı anlatamam... kurgusu,güçlü ve özenle seçilmiş imgelerin ustaca kullanımı...bir de şiir üslubunda ki ahenk birleşince yalın bir dille... dokunmayın..keyiften sırıtıyor şiir gözlerimde..
mükemmeldi habibe...teşekkürler bu keyfi yaşatmak adına...
Ah rüzgar, tut ellerimden düşüyorum!...Ufka tutunan gemiler...Güneşin dişimizi kırdığı acılı günler...Kına doğu dünyasında kadınlığın hüzünlü soyadıdır aslında..Şiirde harika kullanılmış..Rüzgarların kadınca estiği yerleri geçtim. Çünkü ben anlamam. Bababm da çok anlamış sayılmazdı ya...Bu Goody şiirinde iki farklılık gördüm;mekanlar sınırlarımızın ötesini kulaçlarken,benzetmeler hep buğulu unsurlardan seçilmiş. Ama,herşey ne kadar yerliyerindeydi. Kurdela az gelecek bu şiire Goody. Yürekten kutladım.Selam,saygı...
hyazici58 tarafından 4/3/2009 11:31:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sao Paulo gibi bir kent düşlüyor babam liman olsun istiyor boylu boyunca gemiler sevdiği kadını getirsin istiyor uzak Asya’nın Hint kınası kıvamında bir aşk ve o yaz aldandığı kayısı çiçeklerine inat şelaleler büyütecekmiş gözlerinde bir kent düşlüyor memesi küçük kadınlar dolgun et kıvrımlarında ter fışkırıyor babam kadınları seviyor durmadan kadınlar babamı terk ediyor kör kamaralarda
şimdi İstanbul dediğin bir inci parıldayan bir ırkın kadını gibi aşka kuzgun martılarla sevişiyor
zor anlar bunlar a sevdiğim babam kadar sevmedim ben ufka tutunup soyunuyorum kadınlığımdan
ağla!
yine şiir okudum sayfanızda dost ... sevgim ve saygımla ...
Of Of ne yapacağım şimdi. Hele ki bir geminin ufka sarıp sarıp gidişi, hem denizden ayrılıp hem denize gidişi. İstanbul eski şehir, barındırır tarihinde keşişi, dervişi, meczubu, aşığı, aşufteyi. Ahdi atik ve sürü sürü insan, ve sözünde duranlar ve İsayı satanlar. Fazla yücelik baş döndürmüş olmalı ki baş aşağı Salvador; kendi çılgınlığında. Ve İsa ve Meryem tertemiz örtülerin çocukları. Ve adam ne kadar temiz ve kadın ne kadar dessas. Sonu yok'a çıkmış aşkların. Belki gözyaşı hepsini yıkar. Ne adam kalır ne kadın, gelip geçerler buradan. Ufka ayrılan sıyrılan gemi kalır, kalakalır.
Şiir yapmış Habibe. Anıt gibi. Sırları görünür kılmış Habibe. Kutladım sevgi ve saygımla.
Şiirinizi fark edememiştim... Hem de böyle bir şiiri...
Tavsiye eden dosttan Allah c.c. razı olsun...
Daha ortalara gelirken iki konu takıldı aklıma...
İlki : Bu şiir kesinlikle güne gelmeliydi... "bence"
İkincisi : Bu eseri eğer mümkünse seslendirin... Gzüel bir yorumla tekrar hayat bulsun...
Takdir ve Saygılarla