(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜKÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜKÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüküm gölgeye tutunmaksa Temyizdir gerçeğin yolu... Bir damla olsan da denizde Bil o deniz senden binlerce damla... İnanmışlığı kadar varlığı Sen tümlemeni yap Anlarsa ne âlâ.....
Resim ve şiir öylesine birbirini tamamlamış ki. Siir dilinizi çok seviyorum.Sevgilerimle.
Benim ses idiam yok ve seslendirme de yapmam genelde şiirime ...
Bu şiiri okumak istedim ve istediğim yerde vurgumu yaptım , başkasına göre değil kendime göre, olması gerektiği gibi... Mesela hiç kimse "ağlak" derken ayırmazdı. Ama bana göre, benim için öyle olmalıydı.
Teknikmiş, evet var ama o tekniği herkes kendine benzetmiş ne hikmetse.
İki gram hevesim vardı hallettiniz vallaha, buyrun sadece müzik.
Hepimiz okuduğumuz ya da dinlediğimiz şiiri duygularımızla yorumlarız ancak bazı konular var ki tekniktir, vurguladığım buydu. Şairin şiirine olmamış denmez, şiir olmuş ama yanlış ses olmuş dedim. Siz de iyi ki varsınız.
Profesyonel değilim seslendirmede ve içimden gelendir, risk bile olasa bu şiir böyle istedim ama mana derseniz orada kalırım, manasına benden iyi kim dokunabilir ki...
Sadece sizin yüklediğiniz mana ve vurgu benim ile örtüşmemiş olabilir.
Erciyes deyince içim boşalır benim.Yamaçlarında kayak kaydığımda galiba onsekizinde bir gençtim.Puslu-buğulu günlere zamanlara düşerdim her yeni günde.Yine de herşey ne kadar güzelmiş o demde.Şiir bir değil,bende birkaç pencere açtı;hepsine ayrı baktım ve hükümsüz kaldım.Yine Goody'ce ve harikaydı..Kutladım efendim.Selam,saygı...
Hüküm gölgeye tutunmaksa
Temyizdir gerçeğin yolu...
Bir damla olsan da denizde
Bil o deniz senden binlerce damla...
İnanmışlığı kadar varlığı
Sen tümlemeni yap
Anlarsa ne âlâ.....
Resim ve şiir öylesine birbirini tamamlamış ki.
Siir dilinizi çok seviyorum.Sevgilerimle.