(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey atam! Kalkınma hamlemiz seninle başlamış, .......................seninle bitmiş. Şimdi o güzelliklerin,doğruların çoğu gitmiş. Kimilerine de sorsan, ...................din elden gitmiş. Demokrasi, .........barış, .............kardeşlik diyorduk, O da çoktan bizden geçmiş..
katılmamak elde degil,keşke karamsarsınız hocam diyebilseydik.tabi bu şiirin yazıldıgı tarih çok önemli,en kötü günümüz bu olur inşallah diyorum... tebrikler...
Yine çok anlamlı ve güzeldi hocam.Ankaraya gidenlerin çoğu kendine ve ailesine hizmet için gidiyor maalesef.Ben seçilene kadar Yüzmilyarlarca lira para döken birinin bunun karşılığını maaşla almayı planladığını veya sırf Vatan'a feda olsun diye bu harcamaları yaptığını sanmıyorum.Konu derin,ama bu kadar yeter....Kutlarım hocam.Selam ve Saygımla....
Sorunlarla,dertlerle, .............gırtlağıma kadar boğuldum. Yeter artık diye haykırmak geliyor içimden, Yeter artık,yeter Etmeyin içine şu canım memleketin...
Ey atam!
Kalkınma hamlemiz seninle başlamış,
.......................seninle bitmiş.
Şimdi o güzelliklerin,doğruların çoğu gitmiş.
Kimilerine de sorsan,
...................din elden gitmiş.
Demokrasi,
.........barış,
.............kardeşlik diyorduk,
O da çoktan bizden geçmiş..
SAYGILARIMLA