(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşamak yeni baştan. Çiçekler kadar güzel, Körpe çocuklar kadar saf.. Kötülüklerden uzak, Çekilen sancıları unutarak...
Yaşayabilmek sevgili hocam nekadar güzel , saf, temiz kirlenmeden, hep bir umut koşarak...
Nazım ustanın dediği gibi '' yaçamak bir ağaç gibi tek ve hür.....bir orman gibi kardeşcesine'' ....yaşamak ...yaşayabilmek.... Çok hoş güzel dizeler için yüreğinize sağlık.Çınar hocam.. sizi okumak anlamak çok güzel....her zanman sevgiyle...
Keşke mümkün olsa. Sanırım bir ikincisi olmayan tek şey yaşanılan zaman. Ah ve keşke insan ömrünün ne büyük bir kısmında var. Yüreğinize sağlık. Sağlıklı kalın.
Akşam karanlıklarındaki tükenişi.. Yaşayabilmek umutlarla dirilişi, Yaşamak yeni baştan. Çiçekler kadar güzel, Körpe çocuklar kadar saf.. Kötülüklerden uzak, Çekilen sancıları unutarak...
bir reset çekin önce pc nize , açılırken geçen sürede (o boşlukta)düşünelim hep birden
çoşkuyla açılan ekrana bakın yenilenmek tekrar mıdır? yoksa her yeni program mıdır ? ya da mevcut programda yeni keşifler midir? ya da paylaşmak mıdır?
Çiçekler kadar güzel,
Körpe çocuklar kadar saf..
Kötülüklerden uzak,
Çekilen sancıları unutarak
KUTLARIM