(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
''SEN DEĞİL MİYDİN?'' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
''SEN DEĞİL MİYDİN?'' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şirin gibi bana dağlar deldiren, Aslı gibi herdem acı çektiren, Mecnun gibi her ana akıl yitiren, Bana Leyla olan sen değil miydin? güzel dizelerinizi kutlarım...
sevilmenin değerini bilmeyenlere gereğinden fazla sevmemek ve değer vermemek gerek galiba. Eğer vefa nedir bilmiyor ise sevilen, sevenlerine her daim şoklar yaşatabilir bunu unutmamak gerek galiba.
Hiç bir yüreğin acı çekmemesini diliyor kaleminizi kutluyorum. Saygılkar yüreğinize
Tebrik ediyorum değerli kardeşim. Hece öçlülü şiirle ilgili kendinizi geliştirmenize yardımcı olabilecek "Heceye Gönül Verenler" atölyemize buyurursanız ve gerek paylaşım gerekse yarışma şiirlerini incelerseniz isâbetli olacaktır. Takıldığınız konularda benden de bilgi isteyebilirsiniz. Sağlıcakla kalın.
Gittiğinde kolum kanadım kıran, Yalan meclisinde ibadet kılan, Bir aralar melek sonrada yılan, Olan o vicdansız sen değil miydin?
Şirin gibi bana dağlar deldiren, Aslı gibi herdem acı çektiren, Mecnun gibi her ana akıl yitiren, Bana Leyla olan sen değil miydin?
Yürek haklı olarak isyan etmiş dil söylemiş kalem yazmış....Sitem dolu serzenişler kaleminize güzel yansımış efendim emeğinizi kutlarım saygılarımla...