(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"ARIYORUM" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"ARIYORUM" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
herkes gönlüne yâr diye senin burada sıraladığın özelliklerde birini arıyor fakat zaman kötü, aşklar bir yerde bitiyor geriye ızdırap ve gözyaşından başka bir şey kalmıyor..
Aradığınız vasıflar insan gibi insanda olmazsa olmazlardandır ve siz zaten aradığınız özelliklere sahip birini bulmuş ve ona seslenmişsiniz zaten. Umarım sesinizi duya ve gelir bir an önce.
Güzel dizelrdi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Halisane duygularla yazılmış, güzel istekler ve temenniler usta bir kalemlen tanıştık değerli kalemini ve güzel şiirini kutluyorum.Şair kardeşime selamlar.
varya sen vefasızsın vefasız de hadi bana yardımcı olda düzelteyim nasıl düzeltecem şimdi allah benim mi belemı versin kaçırdığım için senin mi belanı verdin görebildiğin için şimdi ben ne diyeyim vefasız seni
Oturup baştan sona kadar saydım. Okuyorsam hakkını vereyim bari. Yorum yazmaya niyetli değildim ama emek var burda ben böyle sıralayamam heceleri. Konusu sarmasa da hecesi sevdirdi.Baştan uyarılalım da sonrası gelmesin kötü mü yani:)))