O beni gönülden sevmeyecekse, Apansız bir günde terkedecekse, Beni el diline düşürecekse Gitsinde gelmesin güzel EMİNEM.
Gün gelipte benden ayrılacaksa, Beni gözü yaşlı bıurakacaksa, Sonunda dünyamı karartacaksa, Gitsinde gelmesin güzel EMİNEM.
Gözlerimden yaşlar döktürecekse, El yanında boyun böktürecekse, Beni bu hayata küstürecekse, Gitsinde gelmesin güzel EMİNEM.
Beni her daima ağlatacaksa, Beni hep kendine yalvartacaksa, Beni boynu bökük bırakacaksa, Gitsinde gelmesin güzel EMİNEM Gülmeyen yüzümü güldürecekse, Bana mutluluklar vadedecekse, Bir ömür boyunca hep sevecekse, Gelsinde gitmesin güzel EMİNEM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"EMİNEM" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"EMİNEM" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülmeyen yüzümü güldürecekse, Bana mutluluklar vadedecekse, Bir ömür boyunca hep sevecekse, Gelsinde gitmesin güzel EMİNEM. =============================== Enime için yazılan çok güzel bir şiir okudum Kaleminizden Tebrikler Şair Dost ..
Gülmeyen yüzümü güldürecekse, Bana mutluluklar vadedecekse, Bir ömür boyunca hep sevecekse, Gelsinde gitmesin güzel EMİNEM. ÇOK GÜZELDİ..YÜREKTEN KUTLARIM..SEVGİLER..
Şiirlerinizi World office formatında yazarsanız bilgisayar hatâlı yazılan kelimelerin altını çizer ve sol tıkladığınızda doğru yazım şeklini gösterir. Ses benzerlikleri var; fakat bunların çoğu sadece aynı görevli eklerle, yâni rediflerle yapılmış. "döktürecekse-büktürecekse" güzel olmuş mesela. Keline zenginliği güzel. Kutluyorum. Sağlıcakla kalın.
Bana mutluluklar vadedecekse,
Bir ömür boyunca hep sevecekse,
Gelsinde gitmesin güzel EMİNEM
baştan çok sitemkardı dizeleriniz
ama final harikaydı..
umarım çağrınızı duyar Emine...
yazan yüreğinize saygılarımla..
tebrikler şiir dostu...