Buralar benzemez şehere elimiz, avucumuz neyse o kadar dünya Mozart çalmaz radyomuzda kilim motifli aşklar dokunur dudaklarımız ağıt çekerken sinemiz halaya katılır toprak kokar her biyerimiz nedense! puslu sarı ışıkta kalır düşlerimiz...
topraktan damlarda boyası soluk pencerelerde kaç kez balçıkla sıvadık rüzgârı o yüzden duvarlarda kaldı el izleri parmaklarımı sayar dururum o gün bu gün bir büyüsem küçüklüğümü unutsam bitse içimdeki sürgün!
köy kaderini eker toprağa gün be gün bulutlar gözlerini bırakır çok kez berekete çamurdan kaplar çatlak ellerde şekillenir karnı çıkık testiler yüreğimizdir en genişinden ağzının darlığı dilimizi tutmaktan belki de kara topraklı canımızdan...
odun yanar kuzinelerde kimi tezek babam sırtına yükler hayatın küfesini anam tarhana kokutur ne zaman düş kursam yılların önünde oturur dalgın yanım eski pencerede yenilenir umutlarım...
bakmayın küçüklüğüme hayallerim öyle büyük ki saysam bir daha saysam yetmez parmaklarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yetmez parmaklarım...1 -2- 3... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yetmez parmaklarım...1 -2- 3... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
odun yanar kuzinelerde kimi tezek babam sırtına yükler hayatın küfesini anam tarhana kokutur ne zaman düş kursam yılların önünde oturur dalgın yanım eski pencerede yenilenir umutlarım...
kalp kalbe karsi derlerdi de inanmazdim Neslihancim.
sende cocuklugunu anmissin bu siirde inanmiyorum ya... :)
buyumesek daha mi iyiydi acaba diye dusundum bir an...
cok guzeldi canim, eskilere gittim geldim yine... balkanlarin ruzgari var bu siirde, feselegen kokulu.. tarhana kokulu.. ve kina kokulu elleri ninelerimizin...
Slam Neslihan can Radyo hasat dan tanısırız hatırlarsan Ceyda anneyle proğram yapardınız . Şiire gelince aşk olsun okadar güzel diki yetmez parmaklarım. yüreğine sağlık kalemin daim olsun cann sevgi ve saygıyla.
Levent Bey hatırlıyorum tabi ki sizi can dinleyicilerimizsiniz siz. Yeni bir radyo oluşumu var onu bekliyorum yayın için. Bu arada şiir beğeninize ayrıca teşekkürler. Sevgilerle ve esen kalın. Şiirle...
o gün bu gün bir büyüsem küçüklüğümü unutsam bitse içimdeki sürgün!
Bir şiiri okudum bir de eklediğiniz resme baktım... Dizelere bir daha daldım... Bir de baktım ki parmaklarımı sayar olmuşum... 1 2 3... Ve bir de baktım ki parmaklarımda asılı duran umutları nasıl da unutmuşum... Yeniden çocuk olmak ve saymak...
Beğeniyle okudum Okumakla kalmadım gittim ta gerilere...
köy kaderini eker toprağa gün be gün bulutlar gözlerini bırakır çok kez berekete çamurdan kaplar çatlak ellerde şekillenir karnı çıkık testiler yüreğimizdir en genişinden ağzının darlığı dilimizi tutmaktan belki de kara topraklı canımızdan...
odun yanar kuzinelerde kimi tezek babam sırtına yükler hayatın küfesini anam tarhana kokutur ne zaman düş kursam yılların önünde oturur dalgın yanım eski pencerede yenilenir umutlarım... ......
Bugün okuduğum her şiir, bir başka yaralıyor yüreğimi. Yapmışsın be yine yapacağını, ablaların bir tanesi. 'o gün bu gün bir büyüsem küçüklüğümü unutsam bitse içimdeki sürgün!'
Ne parmaklarımız biter, ne sürgünlerimiz... Gün bugün müdür bilmem ama, Şiir senin hükmündür. Sevgilerim çokça. Tebrikler ablacığım.
odun yanar kuzinelerde kimi tezek babam sırtına yükler hayatın küfesini anam tarhana kokutur ne zaman düş kursam yılların önünde oturur dalgın yanım eski pencerede yenilenir umutlarım...
bakmayın küçüklüğüme hayallerim öyle büyük ki saysam bir daha saysam bitmez parmaklarım...
Yüreginize saglık hayran kaldımdizelerinize ..saygı ve selamalrımla...
odun yanar kuzinelerde kimi tezek babam sırtına yükler hayatın küfesini anam tarhana kokutur ne zaman düş kursam yılların önünde oturur dalgın yanım eski pencerede yenilenir umutlarım...
bakmayın küçüklüğüme hayallerim öyle büyük ki saysam bir daha saysam bitmez parmaklarım...
ÇOCUK,
SENİN UMUTLARIN DAHA GÜÇLÜ VE DAHA MAVİDİR
ÇÜNKÜ SEN UMUDUN ÖZÜNDE BÜYÜTÜRSÜN DÜŞLERİNİ....
ÇOCUK,
SENİN YARININ BUGÜNÜNÜN SAFLIĞINA BÜYÜR
UNUTMA İNSAN İNANDIKÇA BÜYÜR BÜYÜTÜR....
HARİKASIN ÇOCUK,
KAL ÇİZGİNDE AMA YÜREĞİNE VE GELECEĞİNE UMUDUNU SARARAK ZIRHINI GÜÇLENDİR .....
TEBRİKLER ŞAİR ÇOKCA....
Mehtap ALTAN tarafından 3/3/2009 6:12:41 PM zamanında düzenlenmiştir.