İstanbul! yedi tepe başım denizim aşım ruhuna aktı sonbahar saçlarım...
... bir dansın öykünmesiyse yılların devşirmesi uykusu sak ve ak ıslak sokak kaldırımında yürür kurulu saatler biraz olsun içine bak adım adım yaklaşır umut sessiz sedasız gider düşler işte tam o zaman! pencerelerin gölgesine saklanır martılar yalnızlığı çağırır çatılara çığlık çığlığa acının beyaz tüyleri kanatlardan düşer usulca...
başlasın vals!
ince belinden tutunca özlem sıkıca kabarık eteklerine yılları toplar ellerini tutar hasret tınıları ayakları yalpalar dizelerin tarlatanın çarkına takılır üzgü imgeli göğsüne asılı broşta iğneli iz solmuştur güneşte kalan giz elbiseleri eski sevgilidir gözlerinde yaş dehlizlerine akar yağmurlu yüreği eksik ve solgun müzik sesinde kendisinin nakaratıdır aşk şarkısını yazar durmadan ağır ve aksak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yağmurla dans... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yağmurla dans... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir İstanbul sevdâsını sayfalara aksettiren, duyguların damlalarını yağan yağmurlara karıştıran bu duygulu şiir, beni 34 yıl öncesine aldı götürdü. İstanbulu ilk gördüğüm yılları Alemdağ köyündeki Askerlik yıllarımı tekrar yaşattı. Kutlarım güzel şiirinizi.
Bir İstanbul sevdâsını, hayal ile anmışsın. Martıların çığlığına, yağmuruna kanmışsın. Giden sessiz gemileri, geri gelir sanmışsın. Neslihanı susuz koyup, ağır aksak bırakma.!.............Kardelen26
"acının beyaz tüyleri kanatlardan düşer usulca..."
Hüzüne mi boyadın İstanbul semaları ey şair! Bundan mıdır acının tüyleri kanatlardan düşmekte usulca... Bundan mıdır susuzluğun... ki gözyaşların ganice...
Şiire daldıkça ve hüzne... Kanadım kırıldı... Hani adettendir ya tebrik etmek.. Ve bir de seviyorsam hüznü... beğenmişsem de şiiri...
İstanbul! yedi tepe başım denizim aşım ruhuna aktı sonbahar saçlarım...
... bir dansın öykünmesiyse yılların devşirmesi uykusu sak ve ak ıslak sokak kaldırımında yürür kurulu saatler biraz olsun içine bak adım adım yaklaşır umut sessiz sedasız gider düşler işte tam o zaman! pencerelerin gölgesine saklanır martılar yalnızlığı çağırır çatılara çığlık çığlığa acının beyaz tüyleri kanatlardan düşer usulca...
Ben bu sevgiyi biliyorum ve hissediyorum canım benim, sağ olun sizde cansınız.... İnşallah en kısa zamanda görüşmek dileğiyle. Tattlı tamam 4 şekerli:)) Sevgilerle kalın.
dehlizlerine akar yağmurlu yüreği eksik ve solgun müzik sesinde kendisinin nakaratıdır aşk şarkısını yazar durmadan ağır ve aksak...
yanan yüreğin ihtiyacı olan serinliği getiren bu tertemiz yağmur suları ile biraz olsun rahatlamış oluyor yürek kaleminizi kutluyorum harika bir şiir okudum yağmur altında ıslandım sayenizde
bir damla yağmur düşer gözlerine suyun dans eder suyun vurur kavruk deresi yol geçer bulutlar seyreder valsi ıslanır yokuşlar kurutur suyun işvesi az gelir bana susuzum suyumu bulun..................................saygılar