Ah! Bilemezsin... Bir dönerse yüzüm geceye Dudaklarım uçuklar Küfre boyanır sözlerim Kolu kanadı kırılır Ayaklara düşer Bir yatak bulur pınarlarında Dile gelir gözyaşlarım...
Ah! Duyuyor musun? Bir kere dönerse yüzüm geceye İntihara gider yıldızlar Dillere düşer sokaklar Oyun oynar gökyüzü lacivert yağar Siy"AH"larıma... Burnunu çeker gece Bu kadar lacivert arasında...
Ah! Ne desem ki sana Bir kere diyorum bir kere Anlıyor musun? Yüzüm geceye bir dönerse Bir delilik yapar kalemim Ve Eşliğinde Kadehe yaslanır şarkılar hıçkırır mısralarım...
Ah! Göremezsin... Geceye dönerse yüzüm Yüzüm kalmaz sabaha... Zor ederim gündüzü Üstüm açık kalır Sabah ezanı ayazında Bir dönerse yüzüm özüme...
Ah! Anla nolur! Bir dönerse yüzüm yüzüne yüzüm kalmaz sana bakmaya... Dedim ya sana Bir kere döndü yüzüm geceye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECEYE DÖNERSE YÜZÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECEYE DÖNERSE YÜZÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah! Bilesin... Geceye dönerse yüzüm Bin kahır tüter yüreğimden ======================== Kahırlı geceler birgün biter, Acıları yaradan yürekten iter. Hayat çektirse bu kadar yeter Geceler de mutlu etsin canım arkadaşım .. Tebrikler . Yüreğinize sağlık ..
harika dizeler çok özür dilerim siz beni farketmeden sizi farketmediğim için öyle güzel bir site ki öyle çokki yürekten gelen değerli mısralar satlarce vaktim olsada okusam sizleri
ah larınız yerini bulsun derim ama yüzünüz gece bile olsa en güzele sizce en doğruya dönsün derim kutlarım
keza imgelerde öyle,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygımla...