(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni bir Kanun Hükmünde Kararname ile Yerçekimi kanununda değişiklik yapılmış yarından itibaren yürürlüğe girecek yasa ile yasa ihlallerinin önüne geçmek planlanıyor . Nasıl mı ? Yasa kendi haline bırakılarak . Yer isterse çekmeyecek . Yani isterse elma düşmek zorunda kalmayacak . İnsanlarda isterlerse uçabilecekler .
Hoşgörünüze sığınarak bu espiritüel yaklaşımda bulundum .
evet,zor bir durum...hikmet dosta da katılmadan edemiyeceğim...sonunda yenmek korkusu yok hiç değilse... kutluyorum... güzel dizeler... sağlıcakla kal...
Olayın bir de elma tarafından yorumu var dostum.."Siz düşerseniz tekme yemekle kurtulursunuz; Bense Newton'dan bile ısırık vermeden kurtaramadım kendimi. Nerde kainatın adaleti" diye hayıflanıyordur mutlaka..
Bugüne kadar bir değişiklik yok Niçin mi? Sakın ola düşmeyin, Kalkamadan bir tekme daha yersiniz. İşte; Elma ile insanın ortak yanı... ************* ELMA- BEŞER İLİŞKİSİ
Hayat denen terazi, kefesi : elma - beşer ! Ayvayı yemiş gibi yutkunur yoran şair... Denklemde problem var ;biz tekme,meyve diş yer; Hangisi daha eftal Adem Babamız bilir !...