Tatlı söz, acı kahve adamdan esirgenmez. Hayata takılanlar, diken de olsa bile. Hazan da olsa her yer, sevgiden esirgenmez. Sonucunda kahreden, ölüm de olsa bile.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
397- GÜVEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
397- GÜVEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kadar çok sevgi varki yarim kalan, bu acelecilikten sevgileri bile yasayamiyoruz, paylasamiyoruz. Dostluklar bile sahte ve çikar iliskilerinden öteye geçmiyor. Farkinda misiniz? ne kadar çok özlüyoruz dogal dostluklari ve sevgileri, kısa ama öz şiirinizde bunu ne kadar güzel anlatmışınız kutlarım
Tatlı söz, acı kahve adamdan esirgenmez. Hayata takılanlar, diken de olsa bile. Hazan da olsa her yer, sevgiden esirgenmez. Sonucunda kahreden, ölüm de olsa bile.
Değerli Hanelçi, emeğinizi kutluyorum öncelikle. Ancak şunu belirtmek isterim ki, dörtlükte anlatım bozukluğu var. Ya ''Hayata takılanlar, diken olsa bile'' denmeli, ya da ''Hayata takılanlar, diken de olsa'' denmelidir. ''dahi'' anlamındaki ''de'' ile ''bile'' kelimesini aynı anda kullanamazsınız. Bu durum, ''Sonucunda kahreden, ölüm de olsa bile'' dizeniz için de aynen geçerlidir.
Kırmadığımı umuyor, sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
Sevgili arkadaşım. Öncelikli olarak yorumunuz için çok teşekkür ederim. Değerli uyarınıza kırılmak mümkün mü, aksine buna çok sevindim. Çünkü hataların düzeltilmesi ve birdaha aynı hatalara düşülmemesi için yazılmış bir üyarı bir eleştiri. Bu nedenle çok teşekkür ediyor saygılarımı iletiyorum.
Tatlı söz, acı kahve adamdan esirgenmez. Hayata takılanlar, diken de olsa bile. Hazan da olsa her yer, sevgiden esirgenmez. Sonucunda kahreden, ölüm de olsa bile.
Güzel ve anlamlı bir şiir . Şiiri ve şairi kutlarım.