OSKAR ALACAK KADAR MÜKEMMEL BİR OYUNCUSUN...NE YAZIK Kİ TEK SEYİRCİN BENİM...
Ansızın Hiç farkına varmadan Kelimelerin ucundan Rehin alarak kıyısızlığımı Nasıl da düştün yüreğimin rahmine Aldırış etmeden gönül aşermelerime Teslim ettin beni uzayan gecelere Bitkinim Halsizim.. Bu uzun geceler intihar kendime Kendimi kendimle vuruyorum.. Sende yitirdiğim kıyılarımı arıyorum
“seni özledim” “ Sesini özledim”
Ne çabuk oldu gidişin Oysa henüz hiç gelmemiş gibisin Geldin de ben mi görmedim… Dalgınlığım sanaydı Öyle oldu.. Besbelli..
Şimdi.. Ya şimdi… Yazın kışı öptüğü yerdeyim … Gidişin sevdama ötenazi.. Çırpınırken boş ağız Dem tutmamış saatlerde bu kaçıncı intihar göçebe ruhlu tenlerde…
oysa.. ben gözlerine nikahlamıştım gülmelerimi bırakırken avuçlarına… sandıktan çıkardığım sevmelerimi
Gittiğin yerlerde bana benzeyen biri var mı? Seni Kendinin bile bulamayacağı yerlere saklayan Masum düşlerine Küçük namussuzluklar katan Hangi kadın tenine dokunmalarda dindirdin özlemlerini? Hangisi benim kadar ürkek Hangisi benim kadar deliydi? Hiç yakın olmasan da tenime Biliyorum… Üşüyorsun başka tenlerde…
// MASUM OLDUĞUNU SANMA...BEN SENİN KAZA SÜSÜ VERDİĞİN CİNAYETİNİM...//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞİFTE SEVDA… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞİFTE SEVDA… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine vururken zaman son demlerini, günü ha tüketti tüktecekken... Sayfalar arasında gecemin finali oldunuz... Yukarıdaki dizelere ne desem yavan.. Benden önce söyleneceklerin en güzelini söylemişler... Yazmadan geçmek de olmazdı... Kaçıncı kez sildim bilir misiniz iki satır yorumu!... Kelimeler bulunduğu yere yakışmalı diyerekten... Selam ve saygılarımla.....
her gün bir hikaye geçer yanıbaşımızdan. ya da biz geçeriz bir şiirin ortasından... imrenir hikayeler gökteki üç elmaya... ama hepsi hazırdır bir şiiri uçmaya
Gittiğin yerlerde bana benzeyen biri var mı? Seni Kendinin bile bulamayacağı yerlere saklayan Masum düşlerine Küçük namussuzluklar katan Hangi kadın tenine dokunmalarda dindirdin özlemlerini? Hangisi benim kadar ürkek Hangisi benim kadar deliydi? Hiç yakın olmasan da tenime Biliyorum… Üşüyorsun başka tenlerde…
Tebrik ederim. Kaleminizden güzel bir şiir okudum. Saygılarımla.
Çook beğendim şiirinizi. Sevgimle.