(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yazamamanın yazdırdığı şiirle bu kadar güzel mi olur anlatım...çok güzeldi...hocanız 0 verse de siz gönüllerde on numarasınız...tebrikler bu güzel şiire...saygı ve sevgiyle kalın...
hocam biliyorum tembihleriniz vardı mutluluğa dair, çalışmak için öğütlediğiniz her şeyi denedim, mum kokulu bir odada yazmayı denedim, hafiften yağmur çiseledi saçlarıma, güller koydum avuçlarıma, kalemim renk renkti.. olmadı hocam kelimeler mi çalınmış mutluluklar mı anlamadım, yazamadım işte yine eskiye dair kalan bir kaç kelime kaldı elimde, bitirmişler hocam yazacak bir şey kalmamış elimde..
Hocam aynı duyguları yaşıyoruz bu gün sanırım.Ama ben yeni bir sayfa açıyorum size de tavsiye ederim.... Çok güzel bir şiirdi.Kutlarım.Selam ve Saygımla....
değerli dostum yapma lütfen.ne kadar güzel yazdığını herkes bir kez daha gördü ama bu şiir dilinde tevâzudur...insan yüreğinin güzelliğinin dışa yansımasıdır...yansımış...kutlarım...saygımla..
Yazmak istemiyor artık yüreğim. Yalanlarla dolu güzellikler, ...............................ütopik sevinçler, ..........................................................platonik aşklar, Yazmak istedi kalemim, Olmadı, ........yazamadım hocam. Varsın kınanayım, ...................varsın sıfır alayım, Yorgun artık yüreğim, Hiç bir mazeretim yok, .........................yok ki ne yapayım hocam...
saygılarımla... sağlık ve sıhhatle daim olsun kaleminiz.
saygımla