(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tamam sen varken böylesi öksüz kalacağımı bilmiyordum, sen öylesine dolduruyordun ki düşünmeyi bile bilmiyordum, öksüzüm.. yoksun... yangınlar düşüyor ellerime hep nedense ellerim yanıyor önce, sonra bir sensizlik gelip dayanıyor gözlerime.. kapıtıyorum gözlerimi.. sensiz bakamıyorum, öksüzüm ..
yıne duyarlı...yıne enfes hocam...sevgı ve tebrıklerımle...zaten bır yanımız hep sevdalımızdadır ya hanı,yoklugu hep eksıklık hıssettırır cana,işte bunu aldık mısralarınızdan...
Artık sen de yoksun Dizelerim öksüz, Ben öksüzüm. Sorma; Niçin böylesine yorgunum, Böylesine mahzun. Sensiz çaresiz,çok güçsüzüm..
Yokluklarında nasılda öksüz bomboş kalır sol yan,ah bilirim yokluğun acılarını Kutluyorum değerli kardeş yüreği..Yüreğiniz hiç öksüz kalmasın inşallah..
çok beğendim gerçekten sanki yüreğime bıçak gibi saplandı öksüzlük ben de aynen böyle hissediyormuşum dizeleriniz sayesinde farkına vardım mükemmeldi yüreğinize ve ruhunuza sağlık sevgimle
Yüreğinize sağlık, tebrikler.