(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstifa edebilmek bazen istifade etmekten dajha şereflice daha onurlıuca bir haraket.. sizi bu bakış açınızdan dolayo kutluyorum...İnsan imkanlara kavuşabiliri kaybedince ulaşabilir ama onur ve haysiyet kaybedilince telafisi mümkün olmuyor..
işte ben sizi en çok bu dürüstlüğünüzden ve insanca düşüncelerle dop-dolu olmanızdan seviyor ve takdir ediyorum..şiirin tarihine bakanlar zaten bu istifanın çok eskiye, mâzie dayandığını anlayabilir..bu kadar büyütülecek bir konu da değil..o anki hâleti ruhiye ile kaleme alınmış duygular...kutlarım değerli dostum..vermek istediğin mesaj dün olduğu gibi bugün de başarıyla yerine ulaşmış bulunmaktadır...saygılarımla...
Öncelikle yorumları için tüm dostlara çok teşekkür ediyorum.. Şiiri yazdığım tarihe baktığınızda göreceksiniz ki dostlar 1984 yılında yaşadığım bir olayın ardından yazılmış bir şiirdir bu ve tepki olarak yaklaşık 8-10 yıl arası bir süreyi kapsadı yazmama olayı,ancak sonrasında başımdan geçen bir kaza olayı beni tekrar yazmaya itti..Ve o günden beri yine kalem elimde yazmaya çalışıyorum yazıyorum ama bu haksızlıklara tepkisiz kalarak anlamında değil tabii ki hepinizin bildiği üzere çevresindeki her şey bir şairin şiiri için malzemedir öylesine çok olaylar,malzemeler var ki etrafımızda bir şiirin sadece aşktan sevdadan ibaret olduğunu göstermeyen zamana tanıklık etmek açısından ben bunlarında kullanılmasının yanında biri olarak yazmaya çaba gösteriyorum elimden geldiğince.. Tekrar teşekkür ederken tüm dostların sevgiyle ve sevdikleriyle kalmasını yürekten diliyorum, Bir de tabii ki şiirlerle.. Sevgilerimle.. Çınar GÖLE
dost tebrıklerımle...sen ne yazarsan gonlünden gecmiştır ve tarafımızdan takıp etmek gerekır kanaatindeyim...şairligin" ş" sıne ancak aşina kalemımız bır turlu şairım dıyemeyecek olan yuregımıze nazıre yaparcasına karalıyor ya kagıtları... sevgı ve saygılarımla...
yormaksa aklı, kanatmaksa yaraları kabuklarını kaldırıp, yeni acılar vermekse 'senin için' paketinde .. niyet ne ise karalamak gülün adını kağıt üzerinde ve gözler kapalı duruyorsa görmemek için güzelliği... şair.. yazma kalemim toplan gidelim istifa ediyorum..
Yüreğine sağlık dostum, yine kısa satırlarla sayfalarca mana. Tebrikler.
İşte Dünya böylesi bir yer oldu.Değerler değişime uğrayıp erdemler tepe takla gider oldu.Ahlaksızca insanlığını unutup haksız yere nice ırzlara ve haklara tasallut edip, çamur atanlar ve bol keseden edebiyat yapanlar caka satarken vicdan sahipleri istifa eder oldu. İnsaflı her vicdan sahibinin dizelerinizin altına imzasını atacağını düşünüyorum. Selam ve hürmetlerim ile naçizane tebrik ediyorum.
sonra da adama isyan etti diyorlar bakın da görün şair ruhlu insanlar olmasa yaşanmazdı bu dünya ben istifa etmiyorum ve mücadeleye devam diyorum... ben 12 yaşımdayken yazılmış bu şiiri kutluyorum.
utanmayı hak edenler dururken neden siz utanıyorsunuz siz benim tanıdıgım önemli kalem üstadısınız siz ve sizin gibiler olmazsa işte biz ve bizim gibiler yok diye utanırsınız belki
tebrikler efendim..
şiiri ilk okuduğumda korktuğumu itiraf etmeliyim..