(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne çok isterdim, Sevdiğimin de şair olmasını, ............................adıma şiirler yazmasını, .......................................................kendimden de öte.. Ayrık otları değil, Dört mevsim yüreğinde sevda çiçekleri bite...
Ne çok isterdim, Sevdiğimin de şair olmasını, ............................adıma şiirler yazmasını, .......................................................kendimden de öte.. Ayrık otları değil, Dört mevsim yüreğinde sevda çiçekleri bite...
************** Çınar Baba atalar bu konuda şunu der : Bekara avradını boşamak çok kolay ! Madalyonun bir yüzü herkes övülmek ister; Şair göçmen kuş gibi o zaman çıkar olay !...
sevilmektir güzel olan sevmekten öte...yapımızda var egolar çaktırmasaqkta..ne güzel olurdu iki aşığın dizelerde konuşması..şiir tadında hayatı tırmanması...saygımla kalın hocam çok begendim..
"Ayrık otu zemini sağlam tutar, kaydırmaz ve başka bitkilere pek yaşam hakkı vermez!" diyemi istemiyorsunuz? Ki, hem yürekte zaten iklim müsait olursa her mevsim çiçekler açar.
Şaka bir yana, ben öyle inanıyorumki, sevgisi olupta şair olmayan insan yok! Şiir yazması şart değil, bir bakış bin yıla değer.., Ama gönül işte istiyor., Sevgilerimle.,
Ama ben de isterdim sevdiğimin şair olmasını...
Canı gönülden kutladım bu harika dizeleri...