(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağrılarım; Yorgunluğunu vuran bedenimin yüzüme, Gençliğimin resmini çiziveren düşüncelerime.. Ağrılarım, ...............dayanılmaz ağrılarım; Uykularım kapı önünde, Acılarsa davet edilmiş gecelerime.. Hangi bilinmezliklerde takılı, Nerede? Bir zamanlar peşimden koşan ilk göz ağrılarım.. Huzuru bulacağını sanıyor şimdilerde, Ölümün göz kırpmasına aldanıp da gitmeye hazırlanan, ..............................................................................kalp ağrılarım.. Ağrılarım, ..............ah artık dayanılmazlarım...
kutlarım saygılarımla. bugünlerde geçicek,herşey insanlar için...
sağlığın sıhatin yerinde olduğu kalp ağrılarıyla baş edilir...gelir elbet dindirecek çare...çok güzeldi yüreğinizin sesine uyan kaleminizin yazdıkları...tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
Ağrılar,
İlk göz ağrıları,
Yürek ağrıları,
kalp ağrıları,
Şair böyle olunuyor değil mi Hocam,
Kaleminiz daim olsun.
Selam ve saygılarımla
Hüseyin Gazi