Düş kalmış kuzey denizinin deli tavı Şimalden sarı bir soluk keşişleme Lakırtı kavafı martı sesli düşeslerin Eteklerinden geceçiçekleri döküldükçe
Saçlarını özgür kılıp lal ağızlara değdiren rüzgâr Göz sevdalısı yıldızları seçiyor parmak aralığı yüzde Utangaç bir melek gibi mimikleri kırıtırken simlerine Göğüs çatalından daha güzel sapan çıkmaz artık Babil bahçelerinden toplanmış sanki mübarek Dekoltenin davetkârlığını kıskandıran ilk dördün Tepemde duran gereksiz aydınlığı kır artık der gibi bakışlar Heykelcinin taşında oyulmuş Sütun... Ve iki adım...
Şimdi gelsinler... Dante dönsün bu yolun yarısından Freud bilinçaltı ilişkim düşlerimin yorumcusu Beni yolumdan alıkoysun...
Uyruğuna kapılmış sürüncemeler Som dilinde ürkek bir kaş seğirmesi vesselam! Damarlarımdan süzülen sıcaklık kadar değişken Kalp kapağımın çarpışları yetmezken
Şükreylenmiş itaatkâr oturuş Şamdanın arasından gizli çifte kumru bakış Telaşlı eller yer bulamazken Mistik bir hava tüm iklimleri boğmuş
Vivaldi dört mevsimi için uzanıp kaşlarından çekerken yayı Kısa bir öksürük gibiydi sönüşü Konçertosunda akıllara ziyan kıskançlık ruhu okşuyordu Kadehlerden yayılırken sesi... Çınn! çınn!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgili Düş/e/ Sim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgili Düş/e/ Sim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili kara bulut :)) yine muhteşem dizeler.. ağır ağır tekrar tekrar okunarak hissedilen türden.. senin dizelerin.. beğenerek okudum.. sanırım bir kaç kez daha okumam gerekiyor.. kutluyorum.. sevgilerimle..
Şamdanın arasından gizli çifte kumru bakış
Telaşlı eller yer bulamazken
Mistik bir hava tüm iklimleri boğmuş
Vivaldi dört mevsimi için uzanıp kaşlarından çekerken yayı
Kısa bir öksürük gibiydi sönüşü
Konçertosunda akıllara ziyan kıskançlık ruhu okşuyordu
Kadehlerden yayılırken sesi...
Çınn! çınn!
doyumsuzdu
eser.