(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ BİR ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ BİR ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya susacaksın ömrü billâh Ya verdiğin yeminle Fısılda rüzgâra. Sağın ölüm, solun zıvana Çıktı çıkacak birinden biri Gün batımıyla…
..................ve sustu gün......... ve sene.......... hani "uyu" vardı gece yarısını bır saat 20 dakıka geçe... hanı " kumsal" vardı üç kafadarın hayalleri...
artık ölüm kadar yakın, bir son var önümüzde ama belki başlangıç...
insan herzaman yalnızdır kalabaklıgın ortasında bile... geceler kadirdir yaşanılanlara...geceler.... isli bir camın arkasından geriye kalanlar dökülür kağıda... ne fısıltılar vardı yüreklerde artık gömüldüler... ne de gülen gözler, öpülesi omuzlar, koklanası gerdanlar..
nefes aldığını bilmek sevdiğinin yokluğunda...ve yine susmak...gecenin bilmem kaçında...
Ya susacaksın ömrü billâh Ya yemin verdim, fısılda rüzgâra Sağın ölüm, solun zıvana Çıktı çıkacak birinden biri Gün batımıyla… Güzel anlatım.güzel şiir Kutlarım...
selam olsun yazan yürege...