yutkundukça biz olup hançereme batıyor kelimeler can sızıyor kirpik uçlarımdan feryat figan yumduğun iki kişilik yaşam avuçlarının arasından kayıp göz kapaklarında sıkışan …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetim telaş ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetim telaş ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve hüzzam ...sarı rengine bürünmüş iç çekişlerin ezgisi ile şiire düşmüş...güzel şiire tebrikler...fonu şiire yakışmış ahh ! bi de sesine deyse idi hüzzam...çok enfes olur...bu şiir sesli dinlenmeli bence...şiirle kal.
yalnızlığın değilde içimizin örselenmiş yetimliği en cılız düştüğümüz an en güçlü olduğumuzu sandığımız o yol ayrımları değilmidir? yetimliğimizin esas nedeni bu biraz öfke biraz yarını çok uzak sanmak... dost şair ne güzel anlatmış iki kere okuyunca daha bir oturdu içime bu şiir birde akşam faslı asıl öksüzlüğü o zaman başlayacak yüreğimin... sevgi ve saygı ile
zaman daha ne kadar acımasız gelebilir ayrılık anından başka ama "gitmek" geride bir şeyler bırakmak değildir sadece giderken kundaklamalı insan barındığı yüreği belkide bir gidiş veya bekleyişe sevk etmekten çok daha yüreklidir yada "senin gidişinin başka bir adı olmalı"
yalnızlığını gördüm kırgın olduğu o mevsimin kıyısında günahını soran akşam üstü tuzağında havalanan turnaları yelkenlerini açamadığı bir şarkı yoktu oysa dilinizde ne güzeldi aşk
gitmek kolaydır oysa koca yaşananlardan sonra yazssan roman olan, anlatsan masal olan... gitmek kolaydır oysa bir bavul,birkaç eşya ve ardısıra tek kelime elveda. yaşanan ama onca yaşanlardan sonra elveda demek koyar insana !!!
çok güzel şiir şaiirem .benide duygulandırdı.bu güzel şiire kısa bir latif olsun yazdıklarım : )
'Ölüm ve deliliğin anayolunda, Suya düşecek, imha planları. Sonsuza dek bağlı olarak yeryüzüne Ve çocuklarımıza, Yanıtlıyoruz tutkulu çağrıyı. Yaşamımızdır bizim, toprağımız. Kollarımıza gelerek tüm bir aşk, Devam yola, yola, yola.