(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Pazarı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Pazarı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimenin tam anlamıyla mükemmel olmuş güzel kardeşim ... Yüreğinize ve kaleminize saygılar , ve selamlar üstadım . şiirinizi beğendiklerime ekliyorum , haberiniz olsun ...
Lafı alkışlık... İman; garîb emanet, yol bulmada tek rehber; İz bilmez mantık... Şu yaşadıklarımız, çok önceden bir haber, Muhbiri sâdık... İnsan olan ağlamış, hem de yüksek perdeden, Sineler yanık... Yokluk epey sevinmiş, yarınları görmeden, Utanmış varlık... Herşeye rağmen ümit; yine varolmuş, neden; Kapı aralık...
güzwel bir yürek sesi tezahür etmiz yalnız yediliklerde kafiye zorlanmış biraz zengin kafiye ile daha güzel dururu gibi gerldi bu güzel şiir selamlarımla
Yüreğinize ve elinize sağlık,inciler dökülmüş güzel yüreğinizden,doğruları anlayan ve tepki duymayan gönüllere kucak dolusu selamlar,huzursuzluğun ve umutsuzluğun analizi,saygılarımla..
koştura koştura nefes nefese okudum..geç kalmışlığımla..sıradan gibi görünen söylemelerin ardında korkunç bir tempo var.."undergraund" diyor ya ecnebiler öyle bir şey işte
Yüreğinize ve kaleminize saygılar , ve selamlar üstadım .
şiirinizi beğendiklerime ekliyorum , haberiniz olsun ...