/ öze göze söze yüreğe yakın adımlara pranga. uzak mesafeler ... /
ne çıkar saçlarım gibi uzun ve ıslak ve yorgun ve her buklesine sinen kokun ve her telinde uzadıkça yol yol hasret kirpiklerim kadar gözlerime yakın özüm … tenden uzak olsan ne çıkar …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne çıkar ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne çıkar ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
prangaları kıran ruhtaki şiir seni okumak ne güzeldi....bugünlük bu kadar..devam edeceğim seni deminde okumaya istemeye istemeye ayrılıyorum şimdilik sen den şiir....
son durum..........sanırım bu gece iyice sızlanmadan..........yorgunluk katmadan gözlerimin sözlerine ki ıslaktır ordan gelenler...........uyku yok............tersine tersine...........dibine dibine işleyeceğim..........kaçtıkça kovalayacaksa............inat değil mi dikiliyorum önüne...........hodri meydan...........kim kaçsın kim kovalasın........................
________________
/ öze göze söze yüreğe yakın adımlara pranga. uzak mesafeler ... /
______________________________________uzak mesafeler...........belki yaşımdan olsa gerek.........uzak kelimesini daha doğrusu uzak diye görünen yolları ya da izleri yakınlığa yapıştırdım..........kendime dokudum......motif motif işlendim...........güzelleştim ben hep süslü diye denilenlerdenim ya işte böyle..........pranga..........artık bana doğruluk böyle görünüyor......gerçekten..........neden mi...........insanlar en çok bundan kaçıyorlar............yalanım varsa beni vursunlar............zincirlerle aşırsınlar..........kaçmıyorum .......ben kaçmayı becerebilen olsaydım burda olmazdım şimdi..........dubai........ne güne duruyor sanırsınız...........ya da neden böyle işlek..........güzelliğinden güneşinden mi.........hadi ordan.........benden bendeennnn............
______________
ne çıkar saçlarım gibi uzun ve ıslak ve yorgun ve her buklesine sinen kokun ve her telinde uzadıkça yol yol hasret kirpiklerim kadar gözlerime yakın özüm … tenden uzak olsan ne çıkar …
______________________________________nedense yoluma geliyorum.........hepsinde olduğu gibi.........ciddiyim.........yorum yaparken bütün okumam...........parça parça alırım..........sonuna kadar.........nadirdir arada belki ama kendi yolumu şiirde kendim çizerim de nedense istediğim yere demirleniyorum............şair demiş ki;____özüm.....tenden uzak olsan ne çıkar............
Allah'ına kadar git...........yolları açıyorum.........hatta biletin de benden.........var mı kaldı mı gidecek sebep elden............"ya vur yolunu benden uzağa ya kuzu kuzu gel yeniden sevelim"...........faruk'un kulakları çınlasın.........
____________
(acımayacağıma söz ettim dilime kusurum ve de kusursuzluğum hangisi görülürse affola)
kirpiğin imgelimi yaratıcı olmuş tenden doğuşu kabul edilmesine karşın ucuna değin uzaklığı mesafe açısından kor bir yakınlık tasavvur ediyor. esasen kalıpların ötesinde bir serbestisi olması kendine öz biçemi çıkarır ortaya.
mesafeleri uzaklık ve yakınlık bakımından çok yakıcı ifade edebilmiş.
ne çıkar saçlarım gibi uzun ve ıslak ve yorgun ve her buklesine sinen kokun ve her telinde uzadıkça yol yol hasret kirpiklerim kadar gözlerime yakın özüm … tenden uzak olsan ne çıkar …
...... kirpiklerim kadar gözlerime yakın özüm, çok etkileyici bir cümle.. uzakta olsan ne çıkar. yakınız sonsuza dek, tebriklerimle.
ne çıkar saçlarım gibi uzun ve ıslak ve yorgun ve her buklesine sinen kokun ve her telinde uzadıkça yol yol hasret kirpiklerim kadar gözlerime yakın özüm … tenden uzak olsan ne çıkar …
Sevgi...özlem...aşk...ve..güzel şiir çıkar Gönlüne sağlık...