0
Yorum
3
Beğeni
5,0
Puan
29
Okunma

ÇOCUKLUĞUM...
Çocukluğumu düşünüyorum
Beş yamalı pantolonumu
Ucu yırtık ayakkabımı
Bir öğün aç bir öğün tok uyuduğum
Yağmurlu geceleri hatırlıyorum
Annemi hatırlıyorum…
Gizli gizli içine akıtırdı gözyaşlarını
Sobanın başında ıslanmış umutları kurutur gibi
Ellerimi ısıtırdı elleriyle
Kendisi üşürdü, belli etmezdi
Babamın suskunluğu vardı bir de
Ekmek kavgasına çıkarken kapıdan
Omzunda dünyanın yükü
Gözlerinde yarım kalmış bir hayat
“Adam ol” derdi, sesi titrerdi fark etmeden
Mahalle aralarında büyüdü dizlerimdeki yaralar
Topumuz yoktu, hayallerimiz vardı
Gülüşümüz fakirdi ama içtendi
Bir simidi bölüşmek kardeşlikti
Açlığı bile utanarak yaşardık
Şimdi büyüdüm…
Cebimde para var ama o günler yok
Ne o eski yağmur, ne o eski soba
Ne annemin sakladığı gözyaşı
Ne de içimi ısıtan o yoksul ama temiz umutlar
Çocukluğum…
Sen bende yarım kalmış bir masalsın
Suskun Şair Fazlı Acar
5.0
100% (2)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.