Bir sessizlik oldu Dünyanın bütün kötü insanları, Beni, akşam yemeğine davet ettiler… “gittim!” Bir gemi yolculuğuna benziyordu Her yer aynı renk bazen de çok farklı Ya da bana öyle geliyordu…
—o gece, Açmamış yeşil sümbüllerle boğuştum! Sanki saksıda ben vardım… Çaresizliğimden ağlıyordum. O gece, Hüzünlü bir halde odama çıktım. Pencere dibinden denizi seyrettim Ve halen sessizlik kalp atışlarıyla dolanıyordu…
“sır gibiydi!” Ama çözdüm çünkü kendimdeydim Geçmişimin intikam almaya geldiğini, Önce yüreğimden gördüm… (önemli miydi, değildi tabiî ki de…)
O yaşam benimdi! Odamın kapısı heyecanla çalındı, Ve bir kadın karşı konulmaz güzelliğiyle: “sakın bir şey söyleme, yalnızca bekle” dedi, İçimdeki esaret ağır ağır halının üzerine döküldü. Kitaplarım yatağımdan uzaklaşmışlardı. Ve özgürlük o gece bizimleydi Sabaha kadar sadece seviştik…
Zaman bedenimden kayıp gidiyordu Benim zaten hiçbir şeyden haberim olmuyordu Ve kadın “burada mı yazıyorsun?” deyince, Suçlu biriymişim gibi “evet, burada” dedim… Hayatını derinden yaşayan biri gibiydi… (İlk kez böyle birine hayranlık duymuştum.) “gitme” dedim içimden O ise anlamış gibi gülümseyerek: “gitmeliyim” dedi… “hoşça kal…” diyerek, gitti…
Ne yapacağımı hiç bilemiyordum. Yaşamaktan korktum o an… (böyle buluşmalara alışık değildim) O günden sonra ne zaman biri bana: “geçmişinizden bahseder misiniz” dese, Sessizlik sonrası akşam yemeği, deniz, Ve “gitme” dediğim o kadın gelir aklıma… Hiç pişman değilim aksine kaderdi benimkisi (önemli miydi? Evet!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
o gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
o gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman bedenimden kayıp gidiyordu Benim zaten hiçbir şeyden haberim olmuyordu Ve kadın “burada mı yazıyorsun?” deyince, Suçlu biriymişim gibi “evet, burada” dedim… Hayatını derinden yaşayan biri gibiydi… (İlk kez böyle birine hayranlık duymuştum.) “gitme” dedim içimden O ise anlamış gibi gülümseyerek: “gitmeliyim” dedi… “hoşça kal…” diyerek, gitti… ................. Işıkları yüreğimizi aydınlatan odaların soluğuyla pencerelere düşünce bakışlarımızın aksi, onulmaz bekleyişlerin haykırılarıyla yudumlarız gönlümüzdeki aşkı. Her yudumda hayat dökülür satırlarımızdan ve biz o sözlerin kilometrelerinden gün çekeriz, şafak sızılarını göğsümüzde hissederek... Tebriklerimle dost. Yüreğin, kalemin var olsun...
yüreğine sağlık şair