(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ve Sır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ve Sır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakın!... Meydanda kimler var kimler, Aslan görünümlü korkak fareler. Kedilerin tümü katledilmiş, Ve bugün bayram îlan edilmiş. Yaşasın!... Bugün fare bayramı ..............................................KEDİLER ÖLDÜ;KEMELERE GÜN DÜŞTÜ !
Bizim buralarda fareye keme derler.Çuvala girip de yuva yaparsa unun içine,akıtma unu yeme derler....Unu akıtanlar belli be?Nereye gidiyor memleket? Mâsumun kalemi paramparça, Zâlimin köşkü kan rengi sırça. "Neden?" diye sorma "niçin böyle?" Ömür dert, devir belâ, kâr çile. Adâlete uzak muhakeme, Dalâlete taraf bir mahkeme. Hüküm parayla, hâkim satılık, Savlar sırayla, savcı kiralık. Karmaşık düzen, bir acâyip hâl, ..................................................şair yüreğin öpülesi şimdi...saygılar...
Bir gün gelir, alt üst olur her şey, Bayram, sanık, köle, suç ve bey. Verilir gerçekten gerçek hüküm, Ve ne imiş görülür tahakküm. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bir gün gelir, alt üst olur her şey, Bayram, sanık, köle, suç ve bey. Verilir gerçekten gerçek hüküm, Ve ne imiş görülür tahakküm. ********************************** Güzel seçilmiş konu Güzel bağlanmış sonu Sırdan bu beklenirdi İyi sıkmış bijonu.... başarılar daimen inş.
Tebrik muhatabı siz, makamı mutlak sûrette asil Türk Milleti'dir. Bâki uğraşılara imza atıyorsunuz. Uzaktan uzağa takip ediyorum. Selâm üzerine olsun...
Şiir Necip Fazılı hatırlattı :)
Yüreğine sağlık
Selam ve sevgiyle