Aylardan kasım pencereme vuran yağmur damlaları, bir şair olsam yakalamazmıyım detayları...
Ben gördüm ..! Islak değildi İstanbul sokakları bizlere bulaşmak istemedi yağmur damlaları...
Nasıl kirlendik bu kadar... doğa neden sırtını döndü zaman durmuş olsa gerek, yeminler olsun’ki ......insanız hâlâ.
Aylardan kasım İstanbul’da yağmur var, tüm sevdalar bir araya gelse ıslansa,yeminler etseler en temiz halleriyle........insanız hâlâ.
Gökyüzüne tutsak günahlarımızı, utançlarımızı bıraksak bulut yollarına. yağmur olup dönüşse damlalara, yağsa denizlere nispet edercesine, hep bir ağızdan seslenseler........insanız hâlâ.
Aylardan kasım..! pencereme vuran yağmur damlaları vurmaz oldunuz. Tövbelerime yeminler olsun dönün pencereme insan olmak istiyorum hâlâ. ************************************** Abdurrahman GÜLER
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
insanız hâlâ. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
insanız hâlâ. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çocukken ne kadar da insandık diyor içimde ayan beyan konuşan kurşuni bir ses...ne kadar da temizdik,,, sözün en temel anlamını bilirdik,saftık,dupduruyduk... yağmurla konuşurduk istedik mi gelir sıkıldık mı giderdi...
İnsan olmayan böylesi güzel bir esere imza atabilirmi? Böylesi sorgulayabilirmi insanlığın kimliğini ve kirliliğini. Harikulade bir eserdi baştan sona su gibi aktı geçti okurken. O yağmurlar hiç dinmesin dilerim yıkasın ne varsa arınmışlığın onurunda insan kalabilmenin mutluluğu dolsun tüm insanlığını kaybetme yoluna girmişlerin gönüllerine. Okurunu sarsan kendi içsel muhasebesini yaptıran başarılı eserinizi canı gönülden kutlarım üstadım. İnsan yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Gökyüzüne tutsak günahlarımızı, utançlarımızı bıraksak bulut yollarına. yağmur olup dönüşse damlalara, yağsa denizlere nispet edercesine, hep bir ağızdan seslenseler........insanız hâlâ.
+1 katılamamak mümkün mü..? bende inatla insan olmak istiyorum...inatta bir murat biliyorum... tebrikler...saygı ve sevgimle...maviler yüreğinize...yüreği sevgiden geçenlere selâm olsun...
Aylardan kasım..! pencereme vuran yağmur damlaları vurmaz oldunuz. Tövbelerime yeminler olsun dönün pencereme insan olmak istiyorum hâlâ. ************************************** Abdurrahman GÜLER
şiir lezzetinde bir şiir okudum...haz aldım...teşekkürler...tebrikler...saygımla..
Aylardan kasım..! pencereme vuran yağmur damlaları vurmaz oldunuz. Tövbelerime yeminler olsun dönün pencereme insan olmak istiyorum hâlâ. **************************************
Çok içten yazılmış mısralardı severek okuduk Yüreginize saglık
Güneş, başka dönüyor Dünya başka yanıyor Mevssimler Başka kanıyor .......................DÜNYA ESKİ DÜNYA DEĞİL.SAYGILAR ŞAİR...
yağmur olup dönüşse damlalara, yağsa denizlere nispet edercesine, //BU dizelerde // sizce aynı anlama gelen sözcükler aeasında ayıklama yaparak söcük sayısını azaltmal mümkün değil mi sizce?Bence mümkün; nasıl derseniz;
a)Yağmura dönüşse b)yağsa denizlere nipet
anlam değişmez, bence de atılmalı fazlalıklar...
Şaban Aktaş tarafından 11/27/2008 9:52:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
sözün en temel anlamını bilirdik,saftık,dupduruyduk...
yağmurla konuşurduk istedik mi gelir sıkıldık mı giderdi...
şimdiyse kırılgan şiirler yazıyoruz özlediğimiz insanlığımıza...
gerçekten insan mıyız hala?...
kimbilir...
belki yeniden gökyüzüne kanat çırpabiliriz...
yada yeniden elma şekerine şiir yazabiliriz...
güzel yüreğine sevgiler şair...
mutlu bayramlar
çiğdem...