(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Semâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Semâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)siz e mi depresyona girdiniz:)tevafuk oldu.yeni şiir ekeldim sizin de bunalımla ilgili şiiriniz varmış.yeni okumak nasip oldu.Allah çıkış nasip etsin.hepimize.
Köşe başları tutulmuş, Yok rahat bir yer bir karış. Ve bütün sokaklar çıkmaz, Yok bu yollardan yok kaçış.
Işık sızmaz pencereme, Ufuk düşmez bir zerreme, Bakınsam da şu çevreme, Yok; iğne deliği çıkış.
hep çarelerin bittiği yerde şiir başlar deriz... sokaklar çıkmaz olunca kaçış çareleri tıkanıyor...ve şiire sarılıyoruz olanca gücümüzle.... çok çok güzel şiirdi efendim...yürekten kutlarım...sealmlar...
Işık sızmaz pencereme, Ufuk düşmez bir zerreme, Bakınsam da şu çevreme, Yok; iğne deliği çıkış...
tek çıkış kalmıştır bu durumda... içimize dönmek ve çıkışı engelleyen tıkanıklığı bulmak... içimizde ki ışığı yakarak çıkışa ulaşmak... güzeldi...kutluyorum...
Ufuk düşmez bir zerreme,
Bakınsam da şu çevreme,
Yok; iğne deliği çıkış.
yüreğinize sağlık.güzeldi.