Ve bilirler, bilmek gerektiği için Ceplerinde ikiye bölünmüştür… Bilemiyorum diyebildiğim içindir ki: “susmak güzeldir, her zaman…”
ve bilirler, gökyüzü sadece mavi gibidir, oysa en sevdiğimiz renk gizlidir… biliyorum ve gökkuşağında karşılıyorum: “şiirdir yalnızca şaire yakışandır, biliyorum…”
ama ben,
…ve bildiklerim…
bir kucak sözle anlatabilmektir…
ve bilirler, bilmeleri gerektiği için uçurtmaları bağlarlar, uzun iplerle… ve bende bilirim-rüzgar gelmiştir: “doyasıya özgürlük vardır gökyüzünde…”
ve bilirler, her şey bazen hiçbir şeydir… ve dünyada bilinmemesi gerekenlerle dolmadan, ütopyalar hayalleri çiğnemeden, bizler sessizliğimizi dökeceğiz kaldırımlara…
ve bildiklerim aslında bilmediklerimmiş onun için akşamüstleri... Oturup pencere dibine, Bana gelişini seyredeceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ve bilmediklerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ve bilmediklerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve bildiklerim aslında bilmediklerimmiş onun için akşamüstleri... Oturup pencere dibine, Bana gelişini seyredeceğim…
Çünkü seni almaya “aşkla” geleceğim…
...
Bir kalp kuyuya düşerse, kalp daralmaz kuyu daralır bense derin ve karanlık bir kuyunun başındayım Bir ben gibisi olmayacak aranızda hiçbirinize benzemediğim kadar, hiç biriniz benzemeyeceksiniz bana acım acınızdan, gücüm gücünüzden çünkü çok daha fazla
Yükselmek için düşmek arınmak için kirlenmek yeniden doğmak için ölmeli insan bir kere ruh olmak için teni yakmalı kadın
yine dirilecek olmanın emniyetiyle ölümlü oluşumu çok sevdim Bana dair ve bana rağmen var olan bir dünyada büyüklüğü, yitirdiklerinin çokluğuyla ölçülen bir Züleyha kalbi olacağım. Senin zindan karanlığın benim özgür aydınlığıma denk düşecek, o kadar karanlık olacağımki sancıyla elimi attığım fundalıklar mavi çiçeklere dönüşmedi henüz, ama aslolan kalp olacak ve hayatı sonradan bulacağım.
Tamam şiir bil(me)dikleriniz üzerine kurulu ama şiirin içinde çok fazla geçmemiş mi bu kelime... Kurgusu güzel, belki ayıklanmalı birazcık... Eleştiriye açık olduğunuzu umarak, saygımla...