imgeler yazılmış dudağıma acımasız bir lütûf ile sohbet ediyor kalbim saçlarının dalgasında yitip giden gençliğim vardı ağarmışlığım sadece hazandı buruşurken nefesim sıkılıp da dönsün diye edilen duandı
dilsiz ve imansız taştın çarptıkça duvarıma sızan kandın acıtmıyor artık içimi mahzun bakışların
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk bir rüyadır..doğru sevgili hemşom. hep görülmek istenen ama en güzel yerinde gerçeğe uyanılan.. hele son paragraf içi muhteşem bir tespit. yazıyorsun sen şairim..okunası okunası.. kutlarım
ve şimdi... İçimden ne mısralar nede onlardan oluşan şiirler gelmiyor dostum,geçtim artık herşeyden şimdi serde onların tadları,hazları kaldı yazmadığım,yazamadığım ukte kalan duygularım kaldımı bilemiyorum ama birçok gölgelerin,seslerin tınıları yok içimde kim ya da kimler yok etti.. kimler yok etmedi ki!.. bizi bize düşüren,yine bizlerken,eriyen zamanı kim farkında bir filiz,bir ağacı bin filiz ormanları var ediyor... tıpkı çocuk,çocuklar gibi büyüyor,emekle bazıları doğmadan ölüyor da anlaşılmayan insanoğlunun kör ihtirasları yok olmuyor ne kurşun geçiriyor, ne söz, ne sükut! ardına bak dostum!.. bir avuç toprağın içine girmeden,sevgi tomurcukları ek! çiçek,yaprak olsun ve yeşillerinde boylu boyunca uzan uzan ki seni taşıyanı kucakla!..
ayşe yayman
tebrikler üstad, yine yakıcı bir sayfaydı...varol...
teşekkür ederim her birinize...