Bir adam oturuyor Tam yüreğimin üzerinde Hüzünle bakan soluk mavi gözleri Sorguluyor gözlerimi Aşkı arıyor Bilmiyormusun ? İçimde kümelenmiş sevda yüklü tepelerimin Hepsi senin. Görmüyormusun ? Aşkına sevdalı başımın belalarını ? Duymuyormusun ? Hasretinle yandığım ateş soluyan nefesimi. Korkma ! Korkma emanetin çok derinlerde Bakma bana öyle sitemli gözlerle Utandırma Yıkma kaşlarını gözlerimin üzerine Susma ! Konuş ! Hadi bir şeyler sor Allahaşkına Sars beni , hadi silkele Bir tokatta vur istersen. Ama önce dinle ! Dinle,dinle lütfen Lütfen bir kez olsun yalvarırım dinle. Şu karıncayı yaradana and olsun ki Yar sevmedim senin üstüne ! Bakmadım Sana baktığım gibi kimsenin gözlerine Kimsenin tenine değmedi tenim Yemin ederim ! Bak hala şuramdasın Yangınımsın, yandığımsın An be an aklımdasın Bölünen her hücremde Çoğalarak büyüyen en büyük sevdamsın. Ben hala, Senin gözlerinden bakıyorum hayata Senin bastığın izlere basıyor Senin ardından yürüyorum yarınlara. Senin türkünü söylüyorum her gün . Korkma diyorum Korkma ! ‘’Korkma sönmez bu şafaklar da yüzen al sancak’’ Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak O benim milletimin yıldızıdır parlayacak O benim,o benim milletimindir ancak ‘’ Diyorum demesine de Sen yoksun ! Sen gittin ya, Artık bu şehirde rüzgâr esmiyor poyrazdan Dalgalanmıyor eskisi gibi gönlünce bayrak Samsun’a yanaşmıyor gemiler. Sen yoksun ya, Sanki üzerime dağlar devriliyor Uzaklardan, çok uzaklardan ağıtlar yükseliyor Bir ana ağlıyor feryadı figan,bağrımı dağlıyor Yüreği yaralı balalı bir ceylan bağırıyor Kanla yıkadığın bu topraklarında Ayrık otları çoğalıyor. Trenler dolusu insanlar geliyor, Vagonlar dolusu insanlar boşalıyor Gözlerim, Gözlerim bütün gözlerde seni arıyor Sen yoksun ! Gelmiyorsun ! Nerdesin ? Elimde yas çiçekleri O senin çok sevdiğin kasımpatılar Sarı,pembe,kırmızı,beyaz Hepsi senin için Hadi al Deniz bakışlım, sarı saçlım,arslan yelelim Yakışıklım. Yemin ederim ki Emanetine el sürdürmedim Yolundan ayrılmadım bir an bile olsa Gaflete düşmedim,uyumadım gecelerce Saklamadım aşkını,gizli yaşamadım sevdamı Haykırdım nefesim yettiğince Seni seviyorum Seni seviyorum Mustafa Kemal’im Yürek sancımsın Amacımsın,ülkümsün,ideolümsün Uğruna can adadım Emanetin olan Vatana ve bu toprak altında şehit yatana Türkiye Cumhuriyetine Ve, İlkelerine sadık kaldım, sadık öleceğim !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA İHANET ETMEDİM ETMEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA İHANET ETMEDİM ETMEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lirik şiire bence mükemmel ötesi örnekler vermiş bir kalem..! Şiir Aşk ise Ataya duylan saygı bu şiirde kasmış seni diyeceğimm. Çok daha rahat olmalıydın. Ayrıcada şiirin sensel bir aşk şiiri olduğunuda düşünmüyorum.
Şiiri ne kadar güzel işlemiş olsanda, mükemmel ötesine götürebilecek bir kalemsin. Hera ile, Aleksandra vb. şiirlerinle hep övünç duydum. Konuyu Mükemmel ötesine taşıdığında da günün şiiri olmaya da adaydın Ne kadar Atatürk sevgisi ile dolu olduğunuda biliyorum.. Bence anlatılan aşk düşünsel ve ruhsal. Anlam derinliğinde verdiğin ipuçları kullandığın imgeler buna en büyük kanıt değilmi? sevgi ve saygılarımla ömer faruk