sığındı kendine sığıntı bir kentin önsözü ile ölüm daha küsmemiş bedene sis görünümlü yalnızlık uzak bakışlı kadınların kirpiklerinden süzülür
şimdi istihare yorgunu gözlerin zulüm bir fermanı okur gibi oysa eşkali bellidir mavinin bir esrar çubuğundan çekilir gibi dağılır anılar çektikçe kendine beni mezalim yanına kâr kalır ki zalimle işbirlikçidir aşk
bir kavimdir gayri meşru yüzlerin saklandığı öyle sıkı saklar ki nefsi tükenir günahlar sahte gerçeklerle
şahrem şahrem olan söz sabrın hançeresine dayanır oysa eşkali bellidir kelimenin “seni seviyorum” gibi düğümlenir dudaklar düğümledikçe kendine beni yalanın ilmekleri atılır kör gözlerde ki yalanla işbirlikçidir aşk
meleklerin ayak izini takip eden sevgili kalbini sınadığın yollar kendini kaybetmişler için çileyse eğer düştükçe değerlenmiyor sevmeler
kendimi dualardan sürüp de geldim adımı kurtlanmış bir yazgının şeceresine yazan tanrı yüzümün en arsız yerine yazmış adını oysa eşkali bellidir sevginin kaidesinde değil kalbinde kazıdıkça çıkar ortaya kazıdıkça kendine beni sevgiye göz altı ölüme tutuklama ki ölümle işbirlikçidir aşk…
alicengizoyunu (...eşkalim belli, ne diye aranıyorsun ki...eğer sensen öldürecek ne diye bekliyorsun ki...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umudum aşkın tapınaklarına gizliyken, beni bulmaya niyetliysen. Anlamakta olduğun her kelimenin ve her söylediğin cümlenin aralarında ben varken. Nenden bu bekleyiş.
Yalan mı söyledin göz göre göre, Ne zaman dolacak verdiğin süre, Gönülden gördüğüm takvime göre, Aldığım her nefes, bir gün sayılır”
(...eşkalim belli, ne diye aranıyorsun ki...eğer sensen öldürecek ne diye bekliyorsun ki...)
Seni gördüm.Gördüğümü sanmıyorum. Seni buldum.Bulduğumu sanmıyorum. Seni aradım.Seni düşündüm. Sen olacak mıydın.Olur muydun? Seni oldursaydım sen ona uymazdın. Sen olsaydın,sen ona uymazdın. Sonunda hersey senin için oldu.Sana oldu. Senden bana olan şey, Senden başka herşeydi... Anladım iki sen vardın. Sende iki sen vardın kendin için. Ben de ili sen vardı.Biri sende ki iki sen.Biri ben de ki sen. Ben bunu analyabilirdim ancak.Onun için düşündüm. Düşünmez olsaydım.Seni bulsaydım. Ya da ,seni bulduğumu sansaydım. O zaman sen banaydın. Ben sanaydım. İşte ozaman yanlış adresleri vurmazdı kurşunlar..!
şahrem şahrem olan söz sabrın hançeresine dayanır oysa eşkali bellidir kelimenin “seni seviyorum” gibi düğümlenir dudaklar düğümledikçe kendine beni yalanın ilmekleri atılır kör gözlerde ki yalanla işbirlikçidir aşk
ben de bunu söyle bunu dağlarım kalemden.. isyana göz kırparsa kırpsın dilim.. her şey olduğu kabullenilmezki..
teşekkür ederim herbirinize...