Sür git gecelerin koynuna Bir düş ektim Sabaha niyet ömre kısmet Ve su verdim Kış habercisi ayvaya Daha şu gördüğüm, Erciyes’in karıydı Kârım olmadı Ne telaş ne heves Bir sığırcık tarlasıydım.
Düştüm elinden Gönderdiğin gün Yemin verdim Düşünde görünmemeye
Şimdi hangi meydana dökülsen Bakışların hasretimi toplar kirpiklerinden Ve sabır örer zamanı Ve ağıt düşer Dilinden…
Bir rum köyünün Ortalık yerinde Dökülen inci tanelerimin Peşine düşer Eylenirim…
Hangi sözümün ardında yoktu ki sevdam Bilmem hangi sözün hakikat Bil ki şiirim bir avuç darı Gittiğim dönüşsüz yollarda Bir arpa boyu yol deyip İnsafa bıraktığım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEYDANLIK YERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEYDANLIK YERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşıktan dolayı cekilen cevr muhabbet tazelemişe benziyor....Şimdi hangi meydana dökülsen Bakışların hasretimi toplar kirpiklerinden Ve sabır örer zamanı Ve ağıt düşer Dilinden…
Sür git gecelerin koynuna Bir düş ektim Sabaha niyet ömre kısmet Ve su verdim Kış habercisi ayvaya Daha şu gördüğüm, Erciyes’in karıydı Kârım olmadı Ne telaş ne heves Bir sığırcık tarlasıydım.
Şimdi hangi meydana dökülsen Bakışların hasretimi toplar kirpiklerinden Ve sabır örer zamanı ==================== Bakışlar öyle etkilidir ki,bazen bir atan kalbi bile durdurabilir. Tebrikler Çok güzeldi .
Bakışların hasretimi toplar kirpiklerinden
Ve sabır örer zamanı
Ve ağıt düşer
Dilinden…
tebrikler teşekkürler...