Ne çok üzgü içiyor Susuz, katışıksız Bulanmamış beyaz.
Yaz hatırlanan süslü bir peçete Alnını sildikçe ilklerin sıcağı Yanağına işlenmiş hayat kırmızısı ter Seni bir örümceğin ağlarına saklı bıraktım Bulman için kendi yolunu
Her aşk kelimelerde cesurdur Yüz yüze gelmez içinin yansımasıyla Ya şiire satar benliğini ya şarkılara Hayat bu oyun yeri darmadağın Sil dizindeki sıyrık lekelerini Çocukken hiç düşmedin mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anason Gülüşlü Hayat… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anason Gülüşlü Hayat… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bence de sarhoşluk...sona vardığımızda da dönüp şöyle bir bakınca ne çok yalpaladığımızı görüryoruz...düz bir gidiş çok zor...tebrikler bu güzel şiire...çok güzeldi...saygı ve sevgiyle kalın...
Sayın Rauf Bey Yorumun finali güzel olmuş, bir an gece gece tansiyonum mu var diye düşündüm okurken :) Henüz tansiyon yok ama yaş maluma gidiyor:) Hastane masrafı sorun değil de ne kadar kalırsınız sorun orada onu merak ettim uzun olursa karşılayamam da:) Aman efendin sağlıkla yaşayın ben şiiri bırakırım:)
Teşekkürler latifeyle yaptığınız yoruma. Latif’e gelince o uyudu:)
Saygılarımla selamlar. Şiirle kalın efendim… Benim şiirler açılmıyor, pek bir kapalı ne yapalım bizim pilavda böyle pişiyor…
Her aşk kelimelerde cesurdur Yüz yüze gelmez içinin yansımasıyla Ya şiire satar benliğini ya şarkılara Hayat bu oyun yeri darmadağın Sil dizindeki sıyrık lekelerini Çocukken hiç düşmedin mi?...
hem çocukken hemde büyüyünce düştüm (yosunlar ve kayalar iyi bilir) (((:
can diyeyim canımm olasın ... en güzel dilekler senin için...
Rakı kadehinde sarhoşluk bu hayat ...
Sevdim ... Dün gece de okumuştum bugün yine okudum ...
Ayrı keyifti ...
Sonsuz sevgiler ...