Zamanın ötelenmiş sokakları Yazdan kalma bir sıcak Eylemsiz bahar çiçekleri Çıkınında sarı rüyalar Kırmızı aşk satıcıları Pembe ruhlu özlemle Kış ayazı sevdalar ülkesine düştü yol.
Ürperirken özlem çığlıkları amansız apansız gölgeler şehrinde ölüler eklenmiş ağrılarda sızlanır zaman yönünü sorarken sokaklarda eskir hayat.
Kavak pamukları gibi uçuşur duraksız matemler giyinir baharlar kırık yıldız yansımalarına gebe üç beş acı doğurur göbeği kesilmemiş hayat.
Utangaç yarınlı umutlar usulca saklanır özleyişler yanağı kırmızı sevişlere heybesinde arar bulamaz anıları sırtlanır acı küfesini ağır aksak çıkar hayat merdiveni renkli kum taneleri emdikçe sildikçe mürekkepli sözleri rıh yeniden alınganlaşır ömür iki dudağının arasındaki sözde kalır gözleri…
Rıh: Yazıdaki mürekkebi kurutmak için dökülen çok ince ve renkli bir tür kum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dudağında Kaldı Göz İmleri… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dudağında Kaldı Göz İmleri… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kavak pamukları gibi uçuşur duraksız matemler giyinir baharlar kırık yıldız yansımalarına gebe üç beş acı doğurur göbeği kesilmemiş hayat.
Ah be sevgili dostum göbeği kesildikten sonra acıların içinde çok daha fazla hissediyor kendisini insan yüreğine sağlık güzel dizelerdi keyifle okuduğum güzel şiirlerden biriydi sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
''benim adım kırmızı''(Orhan Pamuk) son dizelerde gittim yine o keyifli okumaya, döndüm yine dizelerinize.. nedeni yok... aşk gibi...
''Dudağında Kaldı Göz İmleri…'' başlıktaki ''im'' den tutunda her dizesinde ayrı ayrı anlamları barındıran,bir dizesinde bir sayfa, bir şiire roman sığdıran oldukça emek ve yoğunlaşma harcanmış şiir..bilmece gibi... bildirende ama..
kısa bir tebrikler yeter mi???
hayır..
Lakin kendinizi özletiyorsunuz...
özlemek böylesi güzellikleri getiriyorsa değer tabi..
Şiirinize yakışacak bir yorum bulmaya çalışıyorum; beğenimi ifade etmek için... Ama olmuyor... Şiirinizin lezzeti şımarttı ruhumu...Biraz bencilce olacak ama bu şımarıklığın tadını çıkarmak istiyorum...
duraksız matemler giyinir baharlar
kırık yıldız yansımalarına gebe
ÇOOK GÜZEL...
TEBRİKLER...
BAŞARILARR