ölüm az bekle sükut dur hele etme eyleme titreme işim var az bi üstünü ört geçme ti kaçma düşüme etme üşüme tanıştık ya son gün dün artık güvenim tam inan şu an bugün tanımadan önce askerlik gibi korkardım senden tanıdım şimdi seninleyim artık gam yemem
sevgili ölüm ne zaman istersen gel etme kendine zulüm ama çiçek isterim ben işte hazırım den den yanındayım ya şimdiden ürkme artık titreme korkun neden aşımı yaptırdım salyasızım ben hadi sokul kıyıcığıma iliş hemen hadi korkma benden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgili Ölüm Korkun Neden? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgili Ölüm Korkun Neden? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Tüm eylemimiz emparyalizme karşı bir savaş narasıdır...Ölüm nereden ve nasıl gelirse gelsin...... Savaş sloganlarımız kulaktan kulağa yayılacaksa ve silahlarımız elden ele geçecekse ve başkaları mitralyöz sesleriyle, savaş ve zafer naralarıyla cenazelerimize ağıt yakacaksa, ölüm hoş geldi, safa geldi!”
Ernesto “Che” Guevara
çok güzeldi şiirin Müjdat, hoş geldi sefa geldi gerçekten de o ölüm , zaten yaşıyorsa bir insan neden korkarkı ölümden, öldükten sonra da zaten bilmiyeceksin :)
Aklını almışsın ölümün. Neye uğradığını şaşırmış kal gelmiş zannımca. Yazdıklarını anlaması çoook zaman alır. Her halde sana bulaşmaz uzun zaman kanımca.
Kiminle oynaştığını anlatır sağda solda. Müjdat diye bir fani var. Vay anam vay...
sevgili hocam bir şiirinizde de (Ölümden Korkma(m) Gülüm) alıntıladığım dizelerinizdeki gibi sesleniyorsunuz...
Geleceğin en bilinenine gülüm En gerçeğine selam olsun! Ayna tutulursa geleceğe Ve bundan korkmak Soğuk bulmak öte dursun Bedeninle ölürsün suskun İz bıraktığınca hep varsın Üretip, paylaşınca ölümsüzsün Hep Cansın!
neyi kastettiğinizi ben anladım gibi, evet boş çuval misali ölmemeli... bişeyler üretmeli, geriye bırakabilmeli, ölüm nasıl olsa gelecek, bari yaşarken içini doldurmalı! olağanüstü bir ironi yapmışsınız sevgili hocam, mükemmel bir şiirdi, ömrünüz uzun olsun, kaleminizle yolumuza ışk tutun hocam. sağlıcakla kalın.
Ölümden kim korkar acep,ölüm mü,ölü mü? Korkmazlar değilmi? Ölmek istemeyenmi korkar,istemekle olacak şey değilki, neden ürkütür bizi..Sarar bir tütün gibi benzimizi..Bu ölüm ve mezarlıkla ilgili okuduğum ikinci şiir..Hayırdır inşallah.Kutladım efendim? Çok güzeldi..Kutladım efendim.Selam,saygı...
Nasıl bir şeydir bu koca hocam, ölüm bile hep söylediğiniz gibi sadece bedenimi alır gider diyorsunuz, hem dostsunuz, hem ne olduğunu bile bile ona sarılabiliyorsunuz. mecazın en güzeli olmuş şiiriniz hocam, ne diyeyim ki koca ustalar böyle mi karşılarlar ölümü... aman bizi çabuk bırakıp gitmeyin hocam, size çok ihtiyacımız var!!! harika bir şiirdi hocam, müthiş. dostça kalın, sağlıklı kalın koca hocam.