(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S/İS !... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S/İS !... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asla kimseyi incitmek, üzmek değil amacımız ama; bir bakıyorsun çok uzun bir şiir ,okumadan bazı satırlarını sonuna geliyoruz.Derler ya zevkler ve renkler. şiir bu, işte bu!.. -Diye düşünüyorum. Kilitleniveriyoruz ''örttüm üzerini'' ye, abstrak bir resme bakar gibi. üzerini örttüğün kefen midir, gece üstü açılan evladın mıdır, eşin midir? vs vs vs. Şimdi kuru bir teşekkür sizi ne kadar onore edecekse?.....
Sevgili şairim sanırım hepimiz uykudayız ve uyanmaya da gerek duymuyoruz.
Çok özeldi ve anlamlı idi şiriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize.
29 EKİM CUMHURİYET Bayramınızı en içten dileklerim ile kutluyor, ülkeme ve tüm dünyaya CUMHURİYETİN 85. yılında, daha çok özgürlük, daha çok barış ve daha çok kardeşliğin gelmesini temenni ediyorum..
Yolumuz ATATÜRK devrimleri, İlkemiz ATATÜRK ilkeleri, yaşam biçimimiz CUMHURİYET hiç bir güç bizi bu yolumuzdan çeviremeyecek.
şiir çekti canım bir kez daha. rahatsızlık verdim belki de(şaka). ya cidden hani akıllı insan az konuşur, çok şey anlatır aptal insan çok konuşur çünkü kendini konuşmak zorunda hisseder gibi. azın özü bu olabilirdi ancak. seçkilerime alayım ve gideyim. tekrar saygı ve hürmetler.