(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mânâ için maddeyi, terkedenlermiş; deli! Kulaklarında delik, deli deli küpeli. öyleya gülsek mi ağlasak mı.bu küpe yahudilerde sünnetmiş ben daha sonra öğrendim:)yüreğinize sağlık
Hakikat; velilerdir... Hakikat o ki; evliyaullahtır.... Ve şu da bir hakikattir ki; bütün ömürlerini Allah Rasulü'nün (sav) sünnetini ihyaya adamış olan bu kutlu insanlar ihtimaldir ki; Nebi'ye (sav) sarfedilen "mecnûn" (deli) sıfatının bir şekilde kendi ömür hayatlarında muhatabı olmuşlardır... Zîra dediğimiz gibi, bu mübarek insanların bütün gayeleri O'nu (sav), O'nun sünnetini yaşamak idi... Yûnus'un, Mevlana'nın, Hacı Bektaş Veli'nin, Yavuz Sultan Selim'in ve daha nicelerinin.... Hemfikiriz... Muhabbetle...
Mânâ için maddeyi, terkedenlermiş deli! Kulaklarında delik, deli deli küpeli. ********sır,ca Hem mana hem maddeyi toplayan üstün eli Tek telle şase almaz takalım iki teli...
Delilik bazen çokta iyi oluyor hele işinin delisi olmak veya sana deli gibi aşığım gibi,deliler çeşit çeşit biz hangi gruptanız bilmiyorum.Tebrikler selam ve saygılar.
Mânâ için maddeyi, terkedenlermiş deli! Kulaklarında delik, deli deli küpeli.
Delilere cennet koşulsuz Akıllılara cehennem kuşkusuz yaradan zekada değil yanmış yüreğin içinde beden libasını terk etmiş vezir Yaradan mana içinde....Celil
var olsun yollarınız..izleriniz daim olsun...saygımla
Mânâ için maddeyi, terkedenlermiş; deli!
Kulaklarında delik, deli deli küpeli.
öyleya gülsek mi ağlasak mı.bu küpe yahudilerde sünnetmiş ben daha sonra öğrendim:)yüreğinize sağlık