(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOORDİNATLAR DA YAŞIYORUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOORDİNATLAR DA YAŞIYORUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düş hızıyla uç Halil'im Aşktan yana geç Halil'im (?) Gelene vergi ödersin de Gidene bac güç Halil'im...SAYGILAR ŞAİRİM...KUTLARIM MATEMATİKSEL AŞK;CEBİRSEL...
Şaban Aktaş tarafından 10/26/2008 9:33:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
x’ kadar bilinen bilinmemezlik te y’ kadar uzak bize yakınlık
nokta kadar boyutsuz
(n) kadar sınırsız aşkta büyü(leni)yorum
Galaksinin en güzel kadını ! koordinatlarını biliyorum.
Yol param yok ki.!
uzağa düştük
gelemiyorum.
bazen bir şeyleri anlatırken bir şeyleri de yeriyoruz.. şiir de her ikisi de var.. sadece başlık.. o ''da'' ayrı mı yazılır hocam.. cahilliğime verin.. selam ve saygımla..
sevgili hocam.. bu düşüncenize katılmıyorum malesef... imla kuralları şiirde önemli bir yer tutar.. örneğin şu da eki... birleşik yazılırsa bulunma .. ayrı yazılırsa bağlaç oluyor.. ama başlıkta bir bütünlük yani her hangi bir yere bağlam söz konusu değil.. ama yine de bu sizin emeğiniz.. saygı da kusur ettiysem özür dilerim hocam.. selam ve saygımla..
bilemiyorum dost,da eki ,gramerde ayrılır, kafama göre bazen ayırıyorum bazen birleşik yazıyorum..imla kuralları önemli değil,..maksadı ifade ettikten sonra.