(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*_*ADINI KOYAMADIM SEVDANIN*_* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*_*ADINI KOYAMADIM SEVDANIN*_* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gerçekten zor bir iş sevdanın adını koymak.... kimler geldi geçti bu faniden, henüz adını koyabilen olmadı...
şayet koymak gerekirse "yokuş" yetersiz gelir bence...onun yerine belki "uçurum", belki "yar", belki de "ölüm" koymak gerek....zor bu sevda işi be dost... ona alışmaktan başka bel ki de çare yok...son çaremiz şiirlerimiz oluyor işte... ne derler..: "çarelerin bittiği yerde şiir başlar." biz de şiirlere kaçmakta buluyoruz çareyi...
dur ya...şiir beni nerlere götürdü...derin bir şiirdi...daha fazla inersem çıkamama durumum var... yetiversin bu kadar....)))))))))
çok çok güzel şiirdi...yürekten kutlarım...selam ve sevgiyle...
yunusi tarafından 10/26/2008 9:07:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
yokuş dedim çünkü yokuşu inmek kolay çıkmak zordu aynı sevdaya kapılmak kolay olur fakat kurtulmak zor.... yorumunuz için teşekkürlerimi sunuyorum dost...