(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*_*GÖZYAŞIMIN RENGİ*_* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*_*GÖZYAŞIMIN RENGİ*_* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözün rengi ne olur sa olsun göz yaşının rengi hep aynıdır gözle görünen böyle bir söz hatırlıyorum ...ama sevgi dolu yürek gök mavisinde yapragında yeşil her yerde bir renk ve bammbaska bir ifade alaca karanlık kutlarım yüreğinize sağlıkk( şair necip fazıl kısakürek bir tiyatro eserinde (reis bey ) bir söz var reis beye ait göz yaşı sucun rengini soldurmaz diye ) yoruma dahil etmiyorum sadece aklıma geldi....saygılar..
Gözyaşımın yanaklarımdan süzülüşü Yüreğime doğru yol tutturmuş üzülüşü. Bir yarene ağlamaz bu gözler; Nerede bir acı, Nerede bir yoksulluk, Nerede bir umutsuzluk, Nerede bir kansızlık, Gözyaşımın rengi alacakaranlık....
23.10.2008 10.25 MaVi_GeCe
gözyaşları biler bu şiirle bir başka güzel...şiir, şiir gibi şiir olunca hüzünler hiç farkedilmiyor...teşekkürler...tebrikler...saygımla...
Gözyaşımın yanaklarımdan süzülüşü Yüreğime doğru yol tutturmuş üzülüşü. Bir yarene ağlamaz bu gözler; Nerede bir acı, Nerede bir yoksulluk, Nerede bir umutsuzluk, Nerede bir kansızlık, Gözyaşımın rengi alacakaranlık.... DEĞERLİ KALEM; ÖNCELİKLE ŞİİRİME BIRAKTIĞIN KATKI İÇİN TEŞEKKÜRLER..BENDE SANA KATKIDA BULUNACAĞIM AMA ŞİMDİ TOPLANTIYA GECİKMEK İSTEMİYORUM..DOLAYISIYLA HAVAMDA DEĞİLİM..YAKALADIĞIMDA BORCUMU ÖDEYECEĞİM...YÜREĞİNİ VEDE EMEĞİNİ KUTLUYORUM...
Gözyaşımın rengi yaprakta saklı Yaprağın dalda savruluşunda bağlı Gözlerim dalar geçmişe Ağaç yaprağında ki yeşile...
Gözyaşımın rengi gökyüzünde saklı Bulutların mavilikte gezişine bağlı Sonsuzluk içinde maviliğe Gözlerimle bütünleşir MaVi_GeCe....
Gözyaşımın yanaklarımdan süzülüşü Yüreğime doğru yol tutturmuş üzülüşü. Bir yarene ağlamaz bu gözler; Nerede bir acı, Nerede bir yoksulluk, Nerede bir umutsuzluk, Nerede bir kansızlık, Gözyaşımın rengi alacakaranlık.... ----------------***---------------------
Yine çok güzel bir şiir buldum sayfanızdan. Beğeniyle okudum bu güzel şiirinizi. Yüreğiniz dert görmesin. Tebrikler...
Harika bir anlatim, duyarliliginiz her siirinizde belli oluyor. Mavi bir geceye siyak bir damla gözyasi... Keske hic aglatmasa hayat, Kutlarim güzel duyarli yüreginizi...
gözyaşlarında rengi varmış. acıyı, yoksulluğu, umutsuzluğu, kansızlığı barındıran alacakaranlık rengindeymiş. inşallah bir gün gözyaşların rengi mutluluğu, umudu, sadakati, sevgiyi barındıran beyaz renginde olur. tebrikler ve saygılarımla.
oooooooooooooo canım ya ne yaptın çok hoş gözyaşının rengi alaca karanlık hııııı.... çok güzeldi şiirin duygu yüklü laf olsun diye yazılmayan şiir buram buram duygu kokuyor
ateş düştüğü yakar derler, düşen her ateşle yanar er oğlu erler.... ne mutlu ki çevremizdeki olaylara kayıtsız kalmıyoruz.... bir kötülüğü elimizle kaldıra biliyorsak, hemen kaldırmalıyız.... kaldıramıyorsak ikaz etmeliyiz o kötülüğü yapanları... onu da yapamıyorsak o kötülüğe karşı nefret duymalıyız....
hiç bir zaman nemelazımcılık yapmamlıyız...
bu bağlamda şiiriniz ve de seçtiğiniz tema harikaydı....yürekten kutlarım... bu güzel emeğe ve de duyarlı yüreğe selam olsun...
Gözyaşımın yanaklarımdan süzülüşü Yüreğime doğru yol tutturmuş üzülüşü. Bir yarene ağlamak bu gözler; Nerede bir acı, Nerede bir yoksulluk, Nerede bir umutsuzluk, Nerede bir kansızlık, Gözyaşımın rengi alacakaranlık....
YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK..HAZ ALDIM...RABATLI