Söyle bana İliya, Hangi dudaklarda şimdi nefesin? Hangi kollarda bedenin? Ah! İliya! Yandığım gecelerde Yok ettim seni. Gecenin zifirisinde dilimden düşmezken Söz verdim yüreğime İsmini anmayacağım diye!
Ah! İliya! Özlem de neymiş, Sar beni, sarmala, Bucaksız rüyâlarında Umutsuz gezinir düşüncelerim İdamdadır ruhların kalbi Bilmeyeceksin hiçbir vakit İliya! Bir yemin ki Anlayamaz hiç kimse!
Sevmek de neymiş İliya!
Kanıtla bana, kanıtla İliya! Beyazın siyah olduğunu, siyahın pembe olduğunu Nedir ki doğru? Aşk mı? Bilinmezliğin kurağında yeşerttiğin Mutlak bir gün tüketeceğin Her bedendeki hayvansal duygu!
Anlamaya çalışma boşuna! Duygular zıkkım olmuş ‘Yalan dünya’nın üstünde bir kök salmış, olmayacak yerlere Şimdi sen İliya! Bir bedenin Satılık ruhunda kendini bulmuşken Satırlarım fazla gelir sana Anlamaya çalışma!
Ah! İliya! Son yazılandır belki bunlar Sana ve dünyaya Sakın duyma! Belki buluşuruz diğer diyarda! Sana şimdilik ELVEDA! Sensiz yarınlara MERHABA!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İ L İ Y A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İ L İ Y A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi sen İliya! Bir bedenin Satılık ruhunda kendini bulmuşken Satırlarım fazla gelir sana Anlamaya çalışma! gerçekten yüreğine sağlık,çok begendımmmm...helede şuan içinde bulunduğum duyguları anlatıyor ki....
BU KADAR KOLAY OLMASA GEREK TERKETMEK VE TERKEDİLMEK... NASİBİ OLMAYAN BİR AŞKIN OLMAZLIĞINI BAŞTAN KABULÜ GİBİ BİR ŞEY; BU NOKTAYA GELECEĞİ BİLİNİYORMUŞ ÖNCEDEN HAVASI TAŞIYOR ŞİİR ... VE YAZAN DA ÇOK ÜZÜLMÜŞ BELLİ AMA BELLİ ETMEMİŞ BİR SÜRE HİÇ KİMSELERE, İÇE BASTIRLMIŞ ACININ YILLAR SONRA SERZENİŞİ VAR...KUTLARIM ANLATIM TEMİZLİĞİ İLE SEÇKİYİ HAKETMİŞ...
Söyle bana İliya, Hangi dudaklarda şimdi nefesin? Hangi kollarda bedenin? Ah! İliya! Yandığım gecelerde ===================== Yüreğinde hissettiği,canımdan çok sevdiği,aşkına karşılık gördüğü ve ruhunu tesilim ettiği kara sevda bir bedende susuzluğunu gideren bir aşk mahkumu gibidir .... Bu güzel negis şiirinizi candan kutlarım .. Çok güzeldi .Kalemin daim olsun sevgilim şairem . Selam ve saygılarımla ..